Ljubavni maraton


Verujem u lekovitost ljubavi… znam i po sebi, a znam i primere ljudi (i žena ;)) koji su ozdravili zahvaljujući ljubavi.

I sad se sećam jedne od epizoda kad su me tvoji poljupci isceljivali i prizivam u misli te slike i osećanja, da mi budeš bliže, ljubavi moja. Kako su neverovatno različiti, a tako slatko-strasni svi naši susreti, i kako ti se radujem, i dušom i telom. I kako mi se razbukti želja dok mi samo prilaziš…

… prilaziš mi prvi dan po povratku sa mora (oh kako sam bio ljubomoran na talase koji te miluju, na Sunce koje te greje, iako znam koliko me voliš i koliko si samo moja). Oči ti blistaju od želje, pružaš mi ruke, grliš me i kao da se upijaš u mene. Dodirujem te svuda po telu, mala moja, mila moja, nežnosti moja… čini mi se da ću eksplodirati i tako mi prija što se uz tebe osećam toliko muževno i toliko snažno.

Ljubiš me nežno da strasnije biti ne može, uživam dok ti lagano otkopčavam bluzu, i toliko volim što uvek imaš nešto zgodno, da te otkrivam iznova i da me uzbuđuje… a sad ti je put tako meka, svilenkasta od mora i sunca, pa te ljubim i nasladjujem se zagnjurivši glavu u tvoje krilo, slatka si mi, tako ukusna, tako izazovna, tako privlačna i uživam unapred u slasti koja će uslediti kad se spojimo, ali ne, ne još, još ću da te ljubim… u ekstazi zatvaram oči, a ti me ljubiš po očnim kapcima, sa toliko strasti u tako blagom dodiru…

… uskoro ćeš doći s posla, i reći ću ti da imaš jedno ljubavno pismo na Internetu i ti ćeš biti presretna, a ja ću ti pružiti sve što voliš, uživaćemo oboje dok ti ljubim grudi i nabrekle bradavice, te male svedoke tvoje velike želje i strasti, i uzeću te i skliznuti u tebe i plesaćemo naš ljubavni maraton, smenjujući se u vođstvu, svršavajući celim telima, kao jedno…

Овај унос је објављен под Ljubav. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

