Kojim putem dalje?


Ili je, možda, pitanje – ima li puta dalje? Budući da je osnivač/graditelj ove oaze živ, puta ima 😉 Puteva zapravo ima mnogo. Kako izabrati put je dakle glavno pitanje. Utabani put kojim su mnogi prošli, put pored kojeg ima puno đubreta odgovarao bi nekom gunđalu – „Eto, šta sam govorio, pogledajte samo, pa kako se taj svet ponaša, pa na šta to liči!?“ I to je to – ide čovek i gunđa, nezadovoljan onim što vidi, nezadovoljan možda i samim sobom, ali ne uklanja postojeće đubre, nego doda i malo ili malo više svog i odgunđa svoj život… Koji put se na tom putu stvore manje ili veće grupe, prateći vođu kog su izabrali. Pripadnost grupi umiruje i osnažuje, a oslobađa od razmišljanja i od odgovornosti pred sobom, pred drugima, pred Bogom (ako ga ima, ako verujete u njega). Vođi prija da bude vođa, vođenima prija da budu vođeni – idila (ovo je sarkazam 😉) Pa čemu onda taj sarkazam? Ako njima prija da budu vođeni, da ne misle, da otabanaju (ili se piše odtabanati, izvinjavam se na nepoznavanju gramatike) svoj put, šta se ja tu bunim? Bunim se zato što može više, bolje, lepše, pravednije, zdravije… Da li ja to hoću svoju grupu da okupim i povedem negde? Na to mi liči, jer mislim da se sve to može. A hoće li me druge vođe pustiti, hoće li se ko iz njihovih stada izdvojiti i biti sa onima koji su čistih misli i srca, koji čiste za sobom, oko sebe i same sebe – svoje misli, svoje duše, svoja tela…

Dok me ne primete, pustiće me, ali ako ih ugrozim zato što se smejem njihovoj nadmenosti, zato što ukazujem na nepravdu i predlažem kako je ispraviti, neće mi pomoći ni put u mišiju rupu 😉

Nastavak sutra….

Овај унос је објављен под Društvo, Duhovnost, Popularna psihologija, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

