Za čije babe zdravlje?


Naidjoh pre neki dan na tekst nekog citaoca na jos jednu od akcija za prodaju drzavne imovine sa naslovom „Za cije babe zdravlje?“ i pomislih, za moju nije, jer vise nije ziva… Procitah ipak i slatko se nasmejah na pseudonim potpisnika, i štrecnu me sadržaj – kratko, jednostavno, jasno.

Evo tog teksta u celini:

„Za čije babe zdravlje?

Kome to treba toliko para pa prodaje sve sto se prodati moze? Da li su te pare potrebne za skupe lekove iz inostranstva? Možda prodavci brinu o meni (nama)? Možda žele da mi (nama) obezbede dug i zdrav život, da pričam(o) unucima o ljudima koji su zaslužni za moj (naš) i mojih (naših) unuka bezbrižan život, život visokog standarda u uredjenoj, perspektivnoj, radosnoj, čistoj domovini? Nešto mi ne liči na takav ishod i takve plemenite namere. Kad se prodajom sačuvala imovina? Ili je ovo rasprodaja? Ili je ovo „second-hand shop“? Ko to seče lice da krpi dupe?

Ako hoćemo da babe naših unuka, praunuka, čukununuka… budu zdrave – ujedinimo se! Uzmimo metle u ruke i počistimo ta g….! Nemojmo se igrati (demokratije) i igrati po tudjem scenariju i režiji.

                                                                          B.A.B.E

                                 Blagovremena Akcija – Blagodetni Efekti 

PS. Za rad sa ljudima potrebne su svakako i D.E.D.E tj. Duboka Empatija – Dobri Efekti“

Dodje mi da se učlanim u ovo udruženje, ali ne znam da li su se Babe i Dede registrovali 😉 ili je to vanbračna veza 😉

Pozdrav iz virtuelne oaze

Овај унос је објављен под Društvo, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

