O… dvema stranama jedne medalje, tj. bilborda


Blizu moje zgrade, kao i blizu mnogih drugih zgrada u ovom gradu (sa registarskim BG tablicama :)) – bilbord. Šta li uopšte ta reč izvorno znači? Ne zvuči mi baš lepo. Jasno mi je da predstavlja divan izvor prihoda i čisto mi žao što i ja nemam bar jedan, negde na prometnom mestu u centru, pa da iznajmljujem i skupljam parice, he, he,… (škrtac u meni u mislima trlja ruke, radujući se velikoj zaradi, a bez imalo uloženog rada i truda).

E sad, teško da bi od mene mesto za reklamiranje nečega dobili oni sa kojima se ne slažem (ali to je valjda zato što imam samo taj jedan bilbord, pa moram da biram :)). Mnogo je lakše ovima koji imaju puno bilborda, pa bil’ dali ovome, bil’ dali onome – dobro dođe…

I tako su ovaj «moj» (mislim blizu kuće) bilbord dali, po pola, dvema partijama u predizbornoj kampanji (ne znam kako danas, ali nekad se sa nipodaštavanjem gledalo na kampanjce, one koji povremeno zapnu da se u nečemu dokažu (uglavnom u školi) a posle opet ništa do sledeće prilike-kampanje).

Dakle, podelili bilbord tako da sa jedne strane sigurno-muževno-prijatno-samouvereno gleda jedan Nemanja (bolje da je Imanja, nego Nemanja, ali to je iz jednog drugog vica) i tvrdi da je protiv tajkuna. A iza leđa (tj. sa druge strane istog bilborda) ne gleda gore pomenuti tajkun (jer istini za volju, nije ni lep ni muževan) ali je zato «ozbiljan», što će reći da je Nemanja neozbiljan 🙂 (važna, ekstremno važna napomena – nisam ni simpatizer ni član ni jedne od tih dveju partija, kao ni one treće, koja me «Odlučno!» opominje sa bilborda od preko puta …

I tako on Nemanji iza leđa tvrdi da je u pitanju ozbiljan posao u ozbiljnim vremenima, i da je ozbiljan čovek, a neko dopisao «ozbiljan lopov». Nemanji za sada nisu dopisali ništa. Samo su malo promašili kad su lepili plakat, pa izgleda kao da ima neki facijalni grč, daleko bilo :). A ovaj sa druge strane nakrenuo gradski grb, pa izgleda kao da se brod-Beograd nakrivio, samo što ne potone… Koliko ima podsvesnog na tim panoima, pita se Naivko. I šta to treba «odlučno» kad me čovek pored tog natpisa i ne gleda, nego gleda u neke neuhvatljive daljine? I šta da radim kad nisam član ni jedne partije, nego na sve gledam istim očima? I šta mi vredi, misli se još Naivko, što pročitah, ne jednom, Orvelovu «1984», kad je ovi sa bilborda i Bilberga – uspešno primenjuju?

Овај унос је објављен под Demokratija, Dnevna politika, Društvo, Manipulisanje javnosti, Mediji, O svemu i svačemu, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

7 реаговања на O… dvema stranama jedne medalje, tj. bilborda

  1. Milan каже:

    Koja glupost . . .

  2. Sonja Pavlovic каже:

    Svi su toliko retuširani i fotošopovani da izgledaju kao da imaju parezu. Ubila ih promaja na prometnim saobraćajnicama 🙂

  3. urednicica каже:

    Sinoc sam upravo mislila o ovome u trenutku kada sam prelazila dusanovacki most. Jedan sa jedne, drugi sa druge strane bilborda (bilbordera, kako jednom rece drugarica…xaxaax…ne mogu da izbacim iz glave), a Seselja lepe oni sa cetkama i kantama po mostu. 🙂

Оставите одговор

