Predizborna kolumna jednog (ne)običnog građanina (6)


U-Ž-A-S! Gradonačelnik mi viri u spavaću sobu! Da je bilbord pola metra viši, video bi me u krevetu! Šta da radim, smem li se skinuti pred njim?! Ako navučem zavese, pomisliće da mu radim nešto iza leđa, da je u pitanju komplot (ljupka reč za zaveru, jer je tako „blizu“ kompota – a to je ukusna i razgaljujuća poslastica koje se sad slabo ko i seća ili priprema).

U-P-O-M-O-Ć! Vratite mi moju privatnost!

Zar bi gradonačelnik pustio da ja virim u njegovu sobu? Mada bi možda i pustio… ako ga uverim da je u pitanju demokratska ravnopravnost! I da u ovim „ozbiljnim vremenima“ ili treba da svako viri u svačiju spavaću sobu, pa da se vidi ko je papučić, a ko ima muda, ili da svaki „ozbiljan čovek“, a ja lično to vrlo, veoma i sasvim jesam, ima pravo da bude pošteđen od voajerizma svake vrste.

Neću ni paliti svetlo u spavaćoj sobi večeras… ušunjaću se četvoronoške, samo skliznuti pod pokrivač, uzdržati se od seksa :(, i nadati se da neću sanjati prodorni pogled asimetrične osobe sa bilborda…

PS. Zar ti ljudi ne vide koliko su im glavuče ružne?! Eventualno je Nemanja prihvatljiv po izgledu, bar ovako fotošopovan :), mada mi se ne bi dopadalo ni da mi on viri u sobu!

Овај унос је објављен под Demokratija, Dnevna politika, Društvo, Mediji, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

