Predizborna kolumna jednog (ne)običnog građanina (16)


Da li bi mi neko objasnio da li, po zakonima koje su sami pravili, 12 sati pre otvaranja biračkih mesta, stranke smeju da ubacuju partijsko-predizborne reklame i anti-reklame narodu u dvorišta, poštanske sandučiće ili da zadevaju za brisače parkiranih automobila?

Istina je da su to radili u tišini :), ali meni se nešto čini da su se dogovorili da to ne može da se radi u «predizbornoj tišini». Ispravite me ako se varam (ne treba mi još zabluda u tzv. životu :)). Za svaki slučaj imam dva takva letka, sa otiscima prstiju onih koji su ih ostavljali (a sa mojim parcijalnim otiskom srednjeg i domalog prsta :)). Mogla bi milicija lako da nađe ko je to u sedam uveče, u subotu, radio na tom teškom i ozbiljnom poslu 🙂

Nije me mrzilo da ih pitam za koga rade, rekli su: «…ni za jednu partiju, mi to radimo za pare, mora od nečeg da se živi…» Prljave pare za prljave poslove… I, zanimljivo, (kad ne bi asociralo na mnogo gore stvari) išli su u trojkama… Sastav jedne od trojki: lepa devojka sa tamnim naočarima, tip kome bi se i muškarci sklonili s puta, i treći, najstariji od njih, debeljuškasti pristojan tip (skoro «gospodin-čovek»).

Eto, da znate šta se radi u realnom svetu dok smo mi u Internetu 🙂

I, još, malopre nestao Dačić (mislim sa bilborda preko puta ulice :)). Nije mi žao, zamenili su ga nekim lepim pejzažem :). Al mi žao što Đilas još nije nestao, makar ga zamenili i reklamom za Survivor (koja je tu bila pre njega, a tako je grozna da nemam reči). U nadi da će se to uskoro desiti provirivaću povremeno pažljivo kroz zavesu (jer, kao što znate iz jedne prethodne „kolumne“, dotični mi sa bilborda gleda u spavaću sobu – užas!)

 

 

 

Овај унос је објављен под Demokratija, Dnevna politika, Društvo, Izbori, Manipulisanje javnosti. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Predizborna kolumna jednog (ne)običnog građanina (16)

  1. ivinsvet каже:

    Оооооо, па теби онај кога неки зову Крадоначелник гледа у спаваћу собу? Можеш да га тужиш за воајеризам? Да бар узмеш неку кинту за то што је он прва ствар коју видиш кад ујутру погледаш кроз прозор? Стрес и те форе… 😉
    Ја сам моја два спорна летка документовала сликом. Баш некако иду један уз други, зар не?
    Иначе, читајући ово твоје писаније, сконтала сам да ја, у ствари, живим у једном јако лепом, мирном крају. Код мене нема билборда. У непосредном комшилуку нема чак ни плаката. Једино нас убише „папиритји“ – сваки дан летак-два у сандучету. Ал’ ај ваљда су сад завршили…
    У вези са „летак-бандом“ 😉

  2. oblogovan каже:

    “Eto, da znate šta se radi u realnom svetu dok smo mi u Internetu :)“
    Hahaha… Gleda u spavaću sobu, hahaha… Dooobar… !!!!

  3. noviinternet каже:

    Znaš šta, bilo je u toj šali istine – stvarno je zastrašujuće kad ti glava metar sa metar stoji na dohvat – a tek njegova…
    Malo mi je lakše kad ih ne slušam, ne čitam šta su rekli, ne gledam njihove slike… Mnogo je đubreta, a nisam od od onih koji prebiraju po đubretu u nadi da će naći nešto da recikliraju, izglancaju i preporodaju…

Оставите одговор

