SonyEricsson T700 – only for your eyes :)


ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Овај унос је објављен под Ekologija, Odnos prema životu, Svakodnevica и означен са . Забележите сталну везу.

13 реаговања на SonyEricsson T700 – only for your eyes :)

  1. bioskopmojazvezda каже:

    Fantastične fotografije, svaka čast!

  2. ivinsvet каже:

    Ово ти је једна од најбољих објава. Око ти је оштро и прецизно баш као и мозак…

  3. ivinsvet каже:

    Обожавам фотографију. А твој избор фотки, кадрови – феноменално!
    Ја сам мало фанатик за фотке, размишљала сам и о томе да направим неке „сликовнице“, али просто „плашим“ да ако почнем да стављам нећу умети да престанем 🙂

    • noviinternet каже:

      Ideja: uvedemo dan za fotografije – jer i ja isto ne umem da stanem kad počnem (vidiš uostalom kako me „demokratija“ uzela pod svoje :))

      • ivinsvet каже:

        Е, видиш, то није лоша идеја, Али уопште није лоша идеја! Предлог прихваћен 🙂
        Мени причаш о томе кад те „узме под своје“. Ја сам данас пресекла оним несрећним Љајићем и Михајловићем, а опет се и ту вртело око политике…

      • noviinternet каже:

        Dobra slika – politička vrteška – i to ona sa konjićima, pa lagano u krug i gore-dole, svaki na svom konjiću, drži se za šipku da ne spadne, raduju se i vozeeee… a mi im stalno uplaćujemo da se još voze, šta ćeš kad toliko vole, ko bi imao srca da im odbije 🙂

  4. Dragana каже:

    Super su fotografije, objavljuj cesce!

Оставите одговор

