OZNA sve dozna :)


Priđe mi jedan stariji komšija, pa pita u poverenju: „Da li ste primetili da nas prisluškuju?“ Klimnem glavom neodređeno, možda i saosećajno, a on nastavi: „Mobilni mi odzvanja kad s nekim razgovaram…“ i značajno me pogleda. Šta ću, kad je već počeo, ‘ajde da čujem šta ima još. „A kad zovem NEKE ljude, nikako da od prve dobijem vezu… prisluškuju, samo da znate, pa dok se uključe… Obratite pažnju!“ Složim se, neutralno: „Jeste, ima takvih slučajeva…“ On jedva dočeka: „Eto, šta sam vam rek’o! A tek poruke! Ja ih obrišem, a one se ponovo pojave sa naznakom „slanje u toku“! A! A! Evo, da vidite…“ i užurbano pretražuje po telefonu: „Evo ovu poruku „Ima mnogo milicije pa kasnim“ od pre izbora nikako da obrišem, evo … (pritisnu „delete“, poruka nestade) sad će, sad, saaad …“ i stvarno pojavi se. (Komšija je inače išao na sve mitinge, svih stranaka, sa obrazloženjem da hoće „da ih ošacuje izbliza“). Ja u čudu, a on, očigledno već naviknut na takve pojave nastavi: „Ali nije to najgore, sad me prisluškuju i u stanu!“ (trijumfalno reče). „Eh, otkud to?“, čudim se ja. On poče pogledom da mi pokazuje nešto, jedva shvatim da je to ovaj naš bilbord ispred zgrade, a na bilbordu nova reklama osvanula „ZA BOLJU POTENCIJU — VULKAN „! 🙂

Овај унос је објављен под Seks, Svakodnevica и означен са , . Забележите сталну везу.

Оставите одговор

