Zalivajte mi blog da ne uvene, nisam tu neko vreme :)


Biću (nažalost kratko) bez Interneta, pa ne mogu ni razglednice slati… 🙂

Budite dobro, budite dobri, i navratite slobodno i kad nisam tu…

Овај унос је објављен под fotografije и означен са , , . Забележите сталну везу.

16 реаговања на Zalivajte mi blog da ne uvene, nisam tu neko vreme :)

  1. ivinsvet каже:

    Уживај где год да си…

  2. otkacena каже:

    Brzo se vrati, da bi još brže moga da odeš. Hehehehehe.

  3. Marina Majska каже:

    Divna bašta – vredi je zalivati… 🙂

  4. LaBiLnA каже:

    Srećno… gde god 🙂

  5. ivinsvet каже:

    Водовод увео рестрикције на коришћење воде – на терену су, прате ко залива баште и пишу казне. Ја сам банкротирала плаћајући казне.
    Комшо, врћи се или ме воде у апс 😉

Оставите одговор

