„Volim BUS-PLUS i rado ga se sećam“ – ekskluzivni detalji autobiografije iz 2022


Posle, Vladi hvala, detaljnih provera i mene lično i svih članova moje porodice tri kolena unazad, dobih, Vladi hvala, pravo da beležim sećanja NjGV[1] za buduća pokolenja.

Građanima će, Vladi hvala, primerci autobiografije biti predstavljeni na elektronskim bilbordima, u svim gradskim opštinama, od novosadske na severu, do niške na jugu, lozničke na zapadu i negotinske na istoku. Svako će, Vladi hvala, imati pravo i dužnost da svakodnevno po pola sata čita, ili ako nije pismen – gleda slike, sa bilborda, a skeniranjem mrežnjače će se skidati sa njihovih BILBORD-PLUS kartica po jedan impuls (trenutno 8,24 evra)

Periferni delovi Grada koji su granična područja naše prosperitetne države dobijaće nedeljno poglavlja ilustrovane autobiografije na lične adrese, po povlašćenoj ceni od 1 evra za stranicu.

Naša nadasve milostiva Vlada i NjGV će od sredstava koja tako budu prikupljena finansirati čak tri nove narodne kuhinje, u kojima će se, isključivo za penzionisane prosvetne radnike servirati najkvalitetniji GMO obroci. Svi će imati PEN-PLUS kartice i to personalizovane, a obroci će biti po 1,20 evra. Ukoliko neko ipak bude hteo nepersonalizovanu PEN-PLUS karticu, plaćaće obrok 4,35 evra.

* * *

Sa neopisivim uzbuđenjem ulazim u kabinet NjGV. Na vratima je čitač GOST-PLUS kartica i krajičkom oka primećujem da je registrovao moju i skinuo mi 8 impulsa, jer će moj boravak trajati samo 8 minuta, s obzirom na ogroman spisak obaveza NjGV koji brine o svim aspektima života u Gradu.

Naklonih se tom neverovatnom čoveku i ponizno sedoh kraj trona. Pomoću LAP-PLUS kartice uključih svoj laptop najnovije generacije (donacija, Vladi hvala, od vlade prijateljske Tunguzije)

–         Vaše GV, evo počinjem da beležim Vaša plemenita sećanja. Od čega želite da počnete?

–         Hm… Dvoumim se izmedju platana i BUS-PLUS-a (zamišljeno gladi divno izrezbarene stranice trona, napravljene iz jednog komada stabla stoletnog platana, jednog od onih koji su ometali veličanstveni tok saobraćaja i nepotrebno zauzimali parking mesta duž današnjeg autoputa Centar-Grocka, čija je prva deonica već gotova)… Neka to ipak bude BUS-PLUS – jer je posle njega svaki moj potez bio samo PLUS! Ha, ha, ha…

–         Zaista, Vaše GV, uz BUS-PLUS, GOST-PLUS i LAP-PLUS, ja lično imam i ADA-PLUS za šetnje na Adi  za videla, SEKS-PLUS i to žutu, personalizovanu strejt varijantu, pa onda LIFT-PLUS jer živim u zgradi koja ima lift, a tu su mi i DETE-PLUS i FAK-PLUS kartice. Prva, znate kad treba da provedem, Vladi hvala, obaveznih 35 minuta nedeljno sa sinom da pratim njegov razvoj, a FAK-PLUS mi je za, Vladi hvala, od prošle godine uvedeno obavezno doživotno školovanje. A imam i GMO-PLUS za hranu i KRPE-PLUS za odelo…

–         Tako, tako i treba! Svaki građanin je siguran za svoj život samo sa sistemom kartica PLUS! Zato mi je BUS-PLUS najdraži jer je prvi! Baš ga volim i rado ga se sećam… Posebno su mi drage demonstracije koje sam organizovao davne 2012. protiv BUS-PLUS-a….

–         Pa to je genijalno, usudih se da ga prekinem,

–         He, he, skromno će NjGV, a kako mi je tek to dalo odrešene ruke! Doduše i pre sam radio šta sam hteo! Ali ovaj uzlet – divim se samom sebi…

U tom trenutku je isteklo mojih 8 minuta.

Ustadoh sa stolice, što je moja kartica SEDI JEDAN-PLUS odmah registrovala, naklonih se i, kako protokol nalaže, uz naklon izađoh unazad. NjGV je na stolu ređao pasijans sa špilom od 52 kartice PLUS! Genije! Da li smo zaslužili tako velikog čoveka…


[1] Njegovog Gradskog Visočanstva

Овај унос је објављен под Demokratija, Dnevna politika, Društvo, Manipulisanje javnosti и означен са . Забележите сталну везу.

9 реаговања на „Volim BUS-PLUS i rado ga se sećam“ – ekskluzivni detalji autobiografije iz 2022

  1. oblogovan каже:

    Hahaha, ooo, sjajan, ali sjajan tekst…

  2. umetnosthedonizma каже:

    Veliki plus za tebe! Jer bambi vise nije u modi! 😀

  3. Gabriela Vasic каже:

    Odlican 5 +, ubaci u settingsima opcije za sherovanje na drustvene mreze i probaj da prilagodis blog sebi, ona fotka iz templejta moze da se zameni … ako si za jos + posla!

    • noviinternet каже:

      Hvala 🙂 jesam za + posla, al ne postizavam, sto rece kelner u vicu…

      (U maloj varosici na jugu, seo gazda da popije kafu, ali kelner samo prolece pored njega noseci drugima narudzbine. Konacno ovaj azaustavi kelnera: „Jel ber, jl ti to mene ne je…as!?“, a kelner odgovori „Je…am, gazdo, je..vam, al ne postizavam!“ 🙂

  4. Ljubica Filipović каже:

    U nasem narodu su humor i satira odvajkada bili efikasan nacin da se ukaze na probleme zajednice (Nusic, cika Jova Zmaj …) Vrlo nadahnuto, bravo!

Оставите одговор

