Dulići uveoci


Da nije tragično, bilo bi smešno, jer opet imamo poznat model – nađen je onaj na kome će se kola slomiti. Ne kažem ja da je on nevin. Daleko od toga. Što se mene tiče već samo to što nije zaustavio seču platana je dovoljno i za ljudski i za božanski sud.

Nemojte misliti da se oglašavam i pišem po principu brojanja zuba mrtvom vuku. Čovek mi je bio antipatičan od prve fotografije u novinama koju su mu objavili nekada davno, povodom nekih izbora…

A ceremonijal-majstori spin-demokratije su ga lepo ocenili – lečiti komplekse u politici je odličan mamac, a on onako veliki – pravi kapitalac!

I šta sad? Ništa! Može li 12 ili 20 ili 200 godina robije nešto nadoknaditi od onog što je on, ili bilo ko drugi od žutih (a naših žutih „ima k’o žutih“ :)) opljačkao i upropastio u sopstvenoj zemlji?!

Svu imovinu da im uzmu i podele nam po 100 evra – opet ništa! Ono, dobro bi mi došlo da kupim nove cipele, da ne idem više u sandalama, ali neću da insistiram u državnom vrhu 🙂 – neka tim parama pokriju dno državne kase! 🙂

Šteta koju su svi ti uveoci (i ovaj iz naslova i bogati lepotan i prebogati ružnjivko iz jednog mog prethodnog teksta) naneli našoj zemlji i narodu je mnogo, mnogo veća i nenadoknadiva. Zato ih prosto treba skloniti – oduzeti građanska prava, skinuti do gola (nije još mraz i neće im se smrznuti ona stvar) i na taljigama koje vuku obične rage provozati gradom, ostaviti na periferiji i pustiti da žive od fizičkog rada, na ‘lebu i pašteti…

Овај унос је објављен под Demokratija, Dnevna politika, Društvo. Забележите сталну везу.

16 реаговања на Dulići uveoci

  1. ivan gajic каже:

    Njih bi sve trebalo poslati u padinjak da kopaju krompir i žuljaju malo ruke.

  2. Danijela каже:

    Naslov me slatko nasmejao, mada sadržaj teksta nije ni malo smešan…tužan je i ružan baš kao i prilike u našoj ojađenoj državi. A gore pomenute persone ne bih vozala na taljigama, no bi ih na sred Terazija obesila za jajca, da vise za primer… bolnije je, ako ništa drugo 🙂

  3. oblogovan каже:

    Dakle, drago mi je da nas je Noviinternet podsetio na vremena kada su mnogi ukazivali da se Dulić u najmanju ruku debelo “oteo kontroli“, ali je “dobri“ Oli tada “dokazao“ da je poslovanje vlade sa njegovim ocem potpuno zakonito… (Sad… Što nije moralno, jbg… Tada je bilo “ima se, može se“)
    Posle nam je objašnjavao taj sajt koji vredi 500, a plaćen je 25 hiljada evra, sa sve tim “paćeničkim“ izrazom lica… Sve je bilo po zakonu, opet… E, sad, što nije moralno, jbg… (Valjda se po moral inače ide u crkvu, tako beše, a?)
    Sada nam objašnjava kako samo trenira u istoj teretani sa Slovencem… Jbg, baš bogat taj Slovenac kada mu ne smeta da iz Ljubljane (ili odakle već) skokne na par “dizanja“ do Srbije… “Dizanja“ tegova, ne umišljajte nešto drugo… I to je zakonito… A da li je moralno, ‘bem li ga, ne znam…
    Jer čovek nas je opet pogledao tako jagnjeći… Da sam ja ubedjen da on jagnje ne može da zakolje… Ne, ne, on siguirno nije deo nikakve jagnjeće brigade, ne… To je pre svega samo istorija, a posle toga, to je i tako surovo… On, je ipak gospodin čovek… A i kinta je kinta…
    A u stvari, meni je taj “trening“ stvarno kap koja je prelila čašu… Dosta mi je, brate, idi smišljaj strategije i pravi budale od onih kojima IQ nije priuštio ništa bolje od zatvora, mani se mene, čoveče… (Sir) Olivere, idi i brani se tamo ‘di treba, mani da me više praviš budalom…

    • noviinternet каже:

      Hvala na detaljima, sad mi je tekst kompletan 😉
      A ovo što kažeš „idi … pravi budale od onih kojima IQ nije priuštio ništa bolje od zatvora“ je tačno, ne samo za njega, nego i za ogroman broj onih kojima je politika zanat (tu se doduše vidi izreka „Zanat je zlatan!“ u bukvalnom smislu :))

  4. tatjanamb каже:

    Prvo, dopala mi se izreka o „brojanju zuba mrtvom vuku“ jer za nju nisam znala. Znam za slicnu, da je lako sutirati mrtvog psa, recimo.

    Drugo, ne znam da li bih dala i pastetu (odnosi se na sve slucajeve gde je zasluzeno potrebna „debela“ kazna, a ne izricito na izlozeni). Mozda malo bajatog leba i mutnu vodicu nalik pomijama uz tezak svakodnevni fizicki rad sa psihickih maltretmanom (tako vecina nasih sugradjana zivi vec decenijama) ili pravac bez ista u sumu ogradjenu bodljikavom zicom, pa … snalazenje u prirodi.

    Skoro sam citala sta se sve desavalo u nekadasnjoj Rusiji u posleratnom periodu (II sv. rat) sa ljudima koji su bili krivi samo zato sto je neko na njih uperio prstom da bi sa sebe otklonio sumnju, ili se radilo o intelektualcima koji nisu bili podobni vec samim svojim znanjem i shvatanjem, ili je neko bacio oko na tudj stan pa su stanari postali visak koji je trebalo skloniti, ili su se zrtve samo nasle na pogresnom mestu.. Ovaj tvoj scenario, pa i Ivanov su ekskluzivne ponude kao za letovanje, majne mi muter… 😐 😀

    • noviinternet каже:

      A ima i ekstremno surova istočnjačka kazna – jesti samo meso – vrlo brzo se umire… (nije štos, istinito je, primenjivali su… sa 100% uspeha)

      A ni paštete nisu zdrava hrana…

      Kazne su neophodne ali i ogroman rad na vaspitanju mladih generacija. Dobar je tekst pre neki dan, u subotu, Stanka Crnobrnje u Politikinom kulturnom 🙂 dodatku o mladim generacijama. Jaz izmedju generacija je verovatno uvek postojao, ali ovo sad ima karakteristike provalije 😦

      • tatjanamb каже:

        Nisam citala taj tekst. Ako imas link, ne bilo ti zapovedjeno, postavi ga na blog.

        Da jaz postoji i da je ogroman, vise je nego upadljivo, pri ceme ne vidim pravi razlog tome. Podjednako dobro sam drugovala sa prijateljicama godista moje majke i jako lepo smo se prihvatale, kao sto sam se razumela i sa nekima mladjim od mene i po 20-ak god (pod uslovom da ni stariji ni mladji ne spadaju u kategoriju nezrelih osoba jer s takvima tesko opstim). Danas mnogo toga ne stima, pa tako ni ove relacije nisu bas sasvim svoje.

        Za kaznjavanje mesom zaista nisam znala. Inace ga ne jedem mnogo iz vise razloga niti smatram da mi treba. Svinjsko meso vrlo retko pojedem i skoro sam primetila, kad sam uzela mleveno, da osecam neprijatan miris tog mesa i u svezem i u termicki obradjenom stanju. Prosto mi smeta sto je mozda rezultat delimicnog odvikavanja i cinjenice da je svinja svastojed.

        A kad smo vec kod zdrave hrane, veruj mi da vise nisam sigurna postoji li takvo sto. Za sta god da se uhvatis ima neku falinku, a da ne pricamo sta nas sve nezdravo, osim hrane, pogadja k’o maljem svakog Bozijeg dana :roll:. I na koliko toga nezdravog zaista mozemo uticati ? Da li je taj uticaj veci od negativnog ili nije ? I td, i td…

      • noviinternet каже:

        Tekst koji pominješ imam samo u novinama – probaću da nađem link.
        Što se mesa tiče, koliko god da zvuči morbidno, to što mi jedemo su delovi leša neke životinje, a čovek nije strvinar i naš sistem za varenje nije za to ni namenjen, niti se mogao toj vrsti hrane u potpunosti prilagoditi, za ovo kratko vreme koliko, kao vrsta, jedemo ovakvo meso kao što je sad.
        Hrana je nažalost loša, pa i to doprinosi da nam obroci budu, kako kaže moj sin, na NB („nervnoj bazi“) – jedemo u nevreme, kombinujemo svašta, ne jedemo voća i povrća (presnog)… Danas ne možeš dobiti luk u salati ako ne tražiš, svi brinu za zadah iz usta, a taj luk bi „pobio“ masu bakterija iz mesa…

  5. Darko Tadić каже:

    Дулић и компанија су на жалост наша сурова истина… Похлепа и себичлук су једини мотиви за грабеж око власти. Од када је света и века. То је и oснов технологије владања, уосталом. Супер је чланак 🙂

  6. Negoslava каже:

    Nešto mi pade na pamet, ne znam zašto tek sad, ali pade … gde je sada njegova promoterka Sonja Liht, ono grozno stvorenje koje ga je prozvalo primerkom i direktno, svojom šapom ko u hobotnice, postavilo za predsednika Skupštine …ako se ko još toga seća. Tada je sve počelo … a primerak je zaista primerak, nije da nije….

Оставите одговор

