Ekskluzivni intervju sa Gvendolinom


–          Hvala Vam što ste prihvatili da date intervju za WordPress. Draga gospodjo Gvendolina, sada kada ste postali poznati…

–          G-đica, g-đica, umilno me ispravi Gvendolina, gledajući me pravo u oči svojim zelenim očima. Taj pogled! Crnka sa zelenim očima – fatalna kombinacija, kao neke čuvene glumice dvadesetog veka…

–          Oh, oprostite, naš fotoreporter Sony* Vas je često jesenas viđao u društvu sa Sivim**, pa otuda…, oprostite, molim Vas!

–          Ništa, ništa ne zameram, to među nama je samo jedno divno prijateljstvo… mada, ko zna, vragolasto je prela Gvendolina, ko zna… Doduše, malo se razlikujemo, ja sam znate, više sportski tip, uspon na Kesten*** je meni redovni trening, dok Sivko samo ponekad ide na Magnoliju, a ona je duplo niža od Kestena… Ali, (opet onaj! pogled) suprotnosti se privlače, zar ne?

–          Da se vratim na svoje prvo pitanje, ako ne zamerate? (odobravajući i ohrabrujući pogled zelenih očiju :)) Dakle, sada kad ste postali poznati na WordPress-u, a i šire,  recite šta Vam je donela popularnost?

–          Hvala što me to pitate, jer mi je mnogo važno da čitaoci znaju da me popularnost nije nimalo izmenila. Svakako da mi prija, ali ja sam i dalje ona stara (osmeh) Gvendolina… Mada su se neke stvari izmenile, tiho reče Gvendolina, umivajući predano i zamišljeno prednju desnu šapu…

–          Možete li nam reći nešto o tome?

–          Pa, eto, svi me nekako drukčije gledaju, posebno kad kroz prozor posmatram prolaznike – razonoda iz mladjih dana 😉 – sad se svi osvrnu, mnogi se smeše ili mi šalju poljubac 😉

–          Popularnost je čudo u današnje vreme…

–          Da, da, zato ste i došli. Prvo sam pomišljala da odbijem intervju, ipak je moja intima u pitanju, a to mi je najvažnije, ali na kraju sam pristala – ipak sam, zahvaljujući WordPress-u i postala poznata…

–          Pa, hvala još jednom…

–          Nema potrebe da se zahvaljujete, hvala Vama na ljubaznosti. Znate, u današnje vreme je važno, kako se u Vašem svetu govori, biti dobra riba. I zato sam ja prihvatila ovaj intervju, da se vidi da je dobra mačka jednako vredna da postane opšta miljenica…

–          Duhovito! I potpuno ste u pravu… Nego, pošto je sad vreme praznika, čitaoce će svakako zanimati kako ste i gde proveli novogodišnju noć.

–          Bila sam u svojim dvorištima, na Kestenu, Dunji i Magnoliji, prošetala sam se nekoliko puta na krovu garaže, ali mi buka sa ulice nije prijala, tako da sam se povukla u sigurnost i toplinu svoga doma…

–          Potpuno ste u pravu, to je ono što nam svima najviše prija, hteli mi to da priznamo ili ne. Šta planirate dalje?

–          I dalje ću raditi, svakako samo povremeno, kao manekenka za WordPress. Ne želim da se opterećujem stalnim angažmanom – novac nije najvažnija stvar na svetu… a imam i neke lične planove, ali o tom potom…

–          A kako provodite vreme kad ne snimate?

–          U svojim omiljenim aktivnostima, redovno se bavim sportom, puno sam na vazduhu, a posebno uživam kad mi dođu Beograđani, koje u šali nazivam pseudovlasnicima (znate već, zbog njihovog pseudonima na WordPress-u). Donose mi lepe poklone – okrugle kutije, sa slikom neke lepe mace, koje su pune ukusne hrane. I to mi je dalo ideju da možda započnem sopstveni biznis (kako se to kaže u Vašem svetu). Pa evo, koristim priliku da pitam Vaše čitaoce da li bi, da imaju mačku, koristili brend „Gvendolina“? Prema lično mom receptu bismo proizvodili hranu koja je zaista mačkama po ukusu, a uz to i zdrava…

–          Odlična ideja, lepo je videti kad je neko mlad i preduzimljiv, ali želi nešto da unapredi, a ne samo da gleda na lični profit…

–          Hvala, hvala, samo još da dodam da su moji Beograđani mnogo pažljivi prema meni i da me tako lepo i nežno maze, da mi se učini koji put da sam majušno mače i da me to moja mama umiva pred spavanje…

–          Pa kad ih već pominjete, da li biste ispričali anegdotu sa kapijom?

–          Eh, Vi, pa to sam Vam ispričala samo kao zanimljiv detalj, ali kad već insistirate… Ovako je to bilo: jednog toplog jesenjeg dana sam se vraćala od komšinice, a moja gazdarica iz grada i nekako u isto vreme sa raznih strana prilazimo našem dvorištu.  Ona me nije odmah primetila, već je otključala kapiju, ušla u dvorište i zaključala kapiju za sobom. Javim joj se, još uvek sam na trotoaru ispred kapije, ona pogleda preko grade (nekih metar i po visoke) i reče: „Oh, Gven, to si ti! Mila moja, hoćeš da uđeš, čekaj samo da ti otključam…“ i počne tražiti ključ u džepu. Kako je malo sagla glavu nije me ni videla kad sam preskočila ogradu – hihihi – nasmeja se Gvendolina. Onda je gazdarica otključala kapiju i izašla na ulicu zovući me i bila je strašno iznenađena što me ne vidi, ja onda prođem pored nje – e, da ste samo videli sa kojom radošću i koliko slatko se smejala… i svima je posle pričala: „Ja Gvendolini otključavam kapiju! A ona u jednom skoku prelazi preko ograde!“

–          Hahaha! Opet ste me nasmejali – pa to je filmska scena! Hvala na prijatnom razgovoru.

–          Hvala Vama… doviđenja!

 

Izvinjavamo se čitaocima što nismo u mogućnosti da ekskluzivni intervju upotpunimo i ekskluzivnim slikama. Razlog je rasejanost našeg fotoreportera koji nije poneo odgovarajuće kablove.

 

Stoga samo ponavljamo čuvenu sliku koja je proslavila Gvendolinu

DSC05211[1]

 

 

*SonyEricssonT700, fotoreporter WordPress-a

**Sivi, poznatiji kao Sivko, šarmantni, malo prosedi mačor

***Kesten, pedeset godina staro stablo, visoko oko 12m

Овај унос је објављен под Društvo, fotografije, Odnos prema životu, Svakodnevica и означен са . Забележите сталну везу.

11 реаговања на Ekskluzivni intervju sa Gvendolinom

  1. oblogovan каже:

    “naš fotoreporter Sony* Vas je često jesenas viđao u društvu sa Sivim**, pa otuda…“ :)))))))))))))))

  2. Nastavnica Suzana каже:

    Jaooooooooo što je meni ovo prijalo i što sam se slatko smejala :)))))))) Prava poslastica 🙂

  3. ivinsvet каже:

    Ти си ЛУД човек 🙂 )))
    Како ДОБАР комшилук имам, не би локацију мењала ни за шта!
    п.с. поздрави ми Гвендолину и реци јој да је она доказ да добра мачка уједно може бити и изузетно паметна и способна г-ђица 😉

  4. Agorafobija каже:

    Kako ovo unosi pozitivu. Hvala ti 😀

  5. noviinternet каже:

    Danas mi je bas puno pricala – moguce je da ce uskoro biti nesto novo 🙂

Оставите одговор

