Dijalozi – skoro pa zen


1.

– Pa dobro, gde si ti do sada? – prekori me Gvendolina*. – Hladno je, a tebe nema…

– Izvini, ali prodavnica je daleko… Jel znaš ti gde ima hrana za mačke?

– Znam, tu na ćošku!

(I bila je u pravu. Nikad mi ne bi palo na pamet da svratim u poljoprivrednu apoteku, na ćošku, četiri kuće od moje! :))

2.

– Jel mogu malo da probam tvoj ručak, lepo miriše – umiljavale se Gvendolina, – …mogu li, mogu li, samo malo?

– Ne, ne probam ni ja tvoj…

– Možeš slobodno, ne branim ti!

3.

– Pomazi me, hajde, hajde, evo ovako – pokazuje mi Gvendolina neke arabeske uvijajući se oko mene…

– Ne mogu sad, pišem nešto, važno mi je.

– A šta je važnije od ljubavi?

* Gvendolina – zelenooka crno-bela maca, poznata na WordPress-u (https://noviinternet1987.wordpress.com/2013/01/02/gvendolina/), a i šire 🙂

Овај унос је објављен под Ljubav, Odnos prema životu и означен са , . Забележите сталну везу.

11 реаговања на Dijalozi – skoro pa zen

  1. ivinsvet каже:

    А шта је важније од љубави?
    Објаснила!
    Знаш, ваљало би г-ђицу Гвендолину послушати с времена на време… 🙂
    Одлично Комшо, одлично!

  2. oblogovan каже:

    Lagano postaje zvezda Blogalnih razmera… 🙂

  3. tanjatg каже:

    A, to je ona što joj pristaje ime. Sad sam se setila!

Оставите одговор

