Disleksični fotograf


Još jedna večerašnja fotografija koja me nasmejala (kao i onaj idiot malopre – v. tekst „I do my best ;)“)

A meni se učinilo da piše NERVOZAN :)

A meni se učinilo da piše NERVOZAN 🙂

 a meni se učinilo da piše „NERVOZAN“ i od smeha jedva napravih fotografiju… Al su smislili ime -mislim se ja, svaka im čast! Kad ono – greška u čitanju nastala permutovanjem slova… da li da uzmem koju kapsulu? 🙂

Овај унос је објављен под fotografije. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Disleksični fotograf

  1. nedodjija каже:

    batali kapsulu, uzmi zen-sen, ili jos bolje – evo ti rasad biljke koja se zova jaogulan… vidi na guglu…

  2. oblogovan каже:

    Nisi ti daleko od istine… Konzumiranjem nevrozana, garant moraš da postaneš nervozan… 😛

Оставите одговор

