Kako Gvendolina namešta krevet


Mala vrednica, Gvendolinica, nije mi dopustila da namestim krevet bez njene pomoći:

Vidiš, to tu ne sme da viri!

Vidiš, to tu ne sme da viri!

Gde god ja pokušam da pomerim prekrivač, ona je već tu, mazi se, prede, gura glavu da je pomazim, ne odstupa ni milimetar 🙂 a na kraju, ali za to nažalost nemam sliku, zavukla se pod pokrivač – to je otprilike bilo kao slika iz Malog princa kad Sent-Egziperi objašnjava kako izgleda piton koji je progutao slona, s tim da se ovde još čulo glasno predenje 🙂

A pomaže mi i u svim drugim poslovima! Juče se veoma brinula da pri nekom malterisanju radim pravilno, stalno je obilazila i nadgledala 🙂 I, bez obzira na natpis „Besposlenim (mačkama) ulaz zabranjen!“, na kraju  nije odolela nego je uz komentar: „Samo da vidim da li se steglo…“ stala šapicom na malter, ostavila lep otisak 😉 ali posle toga pet minuta otresala šapu, pokušavajući da je očisti.

Pošto obožava Sonija*, mazi se oko njega, čak ga je i liznula u znak ljubavi i pažnje, onda on uopšte ne može da radi svoj posao, tako da se morate osloniti na moja prepričavanja i uključiti maštu 😉

Soni* – SonyEricsson T700

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica и означен са , . Забележите сталну везу.

11 реаговања на Kako Gvendolina namešta krevet

  1. ivinsvet каже:

    Обожавам је! 🙂
    Него, јеси ти пренео наше поздраве и загрљаје младој дами? Немој да мисли да је не волимо 😉

  2. Nastavnica Suzana каже:

    Kako ja volim Gvendolinu… Evo i moja dva četroronožna prijatelja šalju pozdrave dragoj dami 🙂

  3. tovanda каже:

    Auu, komšija kasnim i kod tebe. Znači, fatalna sa očima kao u tekstu tamoiovde, sviđa mi se Gvendolina…nego mi i na ovom blogu da obnovimo poznanstvo da bi mi stizali tekstovi. Ovo je treći blog gde kasnim, a već smo se upoznali. Pozdrav.

Оставите одговор

