Tunis – peti put


Izgleda sa sam ovde u važnom trenutku… Šta mislite o skupu ovakvog naziva?

DSC05594

„Cipelići“, ako se neko seća tog ljupkog crtanog filma – samo – ruska verzija 🙂

A ima još zgodnih stvari

Važno je da ste dobrodošli - jedno e, manje više :)

Važno je da ste dobrodošli – jedno e, manje-više 🙂

Pošto ja lako kombinujem latinicu i ćirilicu, nije mi bilo teško d apomislim da je neka Vesna vlasnik ovog kafea :)

Pošto ja lako kombinujem latinicu i ćirilicu, nije mi bilo teško da pomislim da je neka Vesna vlasnik ovog kafea 🙂

Uskoro ću u restoran, na večeru, pa me to podseti na dve neobičnosti iz samog hotela – gde god je pult sa nekim službenicima, oni su 2-3 stepenika niže od poda, tako da svakog službenika od najnižeg do najvišeg (i po rangu i po visini ;)) gledate s visoka, a oni ka vama moraju da podignu pogled… A u samom restoranu je deo gde su švedski stolovi (ima ih bogami podosta) taj deo je 5-6 stepenika iznad ostalog dela sale – hrana na pijadestalu! A zaista ima šta da se bira – dvadesetak vrsta jela, od kojih bar polovina razne varijante povrća, onda bar dvadeset vrsta salata maštovito i dekorativno serviranih, raznoraznih maslina i turšije, desetak vrsta hleba, a tek kolača… 😉 i meni omiljena „tarte aux fraises“ – ja njom počinjem i završavam i ručak i večeru – šta ćete, porok kome ne mogu da odolim 🙂 Oni to ovde prave onako kako treba da bude – kako je i u Francuskoj.

Da ne bude prazna priča – evo i par fotografija iz restorana, a svako ko živi sam i svaka mama/baka će itekako znati koliko je olakšanje i zadovoljstvo dobiti ukusno i lepo spremljen obrok, bez nabavki, bez pripremanja, bez pranja sudova…

salate...

salate…

I buket je od raznog povrća

I buket je od raznog povrća

Kolači (jedan deo, koliko je Soni uhvatio :))

Kolači (jedan deo, koliko je Soni uhvatio :))

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica и означен са , , , . Забележите сталну везу.

10 реаговања на Tunis – peti put

  1. ivinsvet каже:

    Дечко,
    захваљујући Сонијевом бистром оку и твом умећу у игри речима, као да смо и ми у Тунису. Хвала за ово дивно путовање 🙂
    п.с. салатице су мљац, а колаче нисам видела 😉

  2. Plava Baklava каже:

    Auuuuu, divota 🙂 . Potpuno si u pravu ono za obradovane mame isl, lepo mi teško posle svakog putovanja gde mi ej jedini zadatak bio da biram jela.

Оставите одговор

