Tunis – šesti put


Današnji podnaslov: flora i fauna 🙂

Prvo malo flore… Osim „običnih“ ima i neobičnih palmi i drugog drveća,  i nekih džinovskih kaktusa ali smo se Soni i ja odlučili za malo sitnije cveće:

Nemam pojma šta je ovo - dole ima zelenkasto-kaktusoliko mesnato lišće...

Nemam pojma šta je ovo – dole ima zelenkasto-kaktusoliko mesnato lišće…

Ne znam ni ovo šta je, ali mi je lepo što su sačuvali to drvce u ovom ambijentu

Ne znam ni ovo šta je, ali mi je lepo što su sačuvali to drvce u ovom ambijentu uskih uličica stare tvrđave

Isto nešto kaktusoliko :) dal da uzmem pelcer?

Isto nešto kaktusoliko 🙂 dal da uzmem pelcer?

Ove lijane su u holu hotela - četiri sprata visokom... kad ojačaju za koju godinu, i kad neki Tarzan dođe...

Ove lijane su u holu hotela – četiri sprata visokom… kad ojačaju za koju godinu, i kad neki Tarzan dođe…

... a ovo je jedan stanovnik plaže :)

… ovo je jedan stanovnik plaže 🙂

... a ovo su mu komšije :)

… a ovo su mu komšije 🙂

Sa florom je problem što ne znam kako se šta zove, a sa faunom, što ne znam kako se ko zove 🙂 U hotelu ima jedna mačka (pozdravila je Gvendolinu :)), ali na „mac-mac“ ne reaguje. Doduše ne reagujem ni ja na ulici na pozive prodavaca: „Helo, Raša… bonžur Franse… Dojč… Džapan… :)“ Šta ćete – jezička barijera.

Evo malo ovdašnje faune 🙂 Prvo dva sitnija predstavnika:

I oni žive na plaži :) ovo je bilo dok se nismo upoznali - na distanci :) sad me poznaju, jer donosim salamu za doručak (i pored strogog natpisa "ne iznositi ništa iz restorana!"

I oni žive na plaži 🙂 ovo je bilo dok se nismo upoznali – na distanci 🙂 sad me poznaju, jer donosim salamu za doručak (i pored strogog natpisa „ne iznositi ništa iz restorana!“ ali ne piše na srpskom, pa se za nas ne važi! :))

Kamile su ovde sve osedlane, pa ne možete da pomislite da ste u ZOO vrtu 🙂 A upravljanje kamilom podrazumeva niz čudnih zvukova, coktanja, siktanja, nekih grlenih glasova, tako da nije čudo 😉 da su svi kamilovodci  – ovdašnji! (Volim ove „jake“ zaključke!)

Kamila na plaži - u iščekivanju turista za slikanje...

Kamila na plaži – u iščekivanju turista za slikanje…

A ovo što sledi je zagonetna fotografija! Nemojte odmah da pročitate rešenje 🙂

Ovo je deo konja! Gore se nastavlja konjovodac, dole  se nastavljam ja  :)

Ovo je deo konja! Gore se nastavlja konjovodac, dole se nastavljam ja 🙂

Soni mi je rekao da ne stavljam ovu sliku da se ne brukam(o), ali ja velim da će komšiluk razumeti da slika nije loša zbog Sonija, nego zbog jahača! Rešim ja dakle da se oprobam pod a) u tim beduinskim veštinama, pod b) u cenjkanju… i platim za nesvakidašnji doživljaj (hmmm) para, ali jeste lepo biti tako na visini, mahati drugim turistima 🙂 (nekako se uzdržim da ne bude kao Mister Binovo razdragano kreveljenje). Uz malo mašte izgledalo je kao da zaista putujem sa karavanom… A ova slika će me na to i podsećati.

Jahanje kamile je bilo još zanimljivije – lakše je sesti u sedlo, jer ona leži na zemlji, ali onda i ustane – prvo ispravi čini mi se zadnje noge, pa ko se ne drži, može odmah da spadne. Onda još jedan „cim“ – uspravi se na prednje noge i tada ste bogami povisoko od zemlje. Drugačije se ljulja kad korača nego konj, tako da jahač ima drugi osećaj, ali meni se jako dopadalo. A kad je, prebrzo za moj ukus, bio kraj „vožnje“, usledila su ponovo dva cimanja, napred-nazad, kako se kamila spuštala na zemlju…

Možda ću sutra da probam opet – i cenjkanje i jahanje 😉

Beduinski pozdrav

PS. Nije lako svaki dan spremati fotoreportaže! Zapravo nije teško, nego danas moram mnogo poruka zbog posla da pišem, a to mi kvari raspoloženje… „Mi dont lajk vork, mi lajk holidejs!“

Овај унос је објављен под fotografije, Odnos prema životu, Svakodnevica и означен са , , , . Забележите сталну везу.

6 реаговања на Tunis – šesti put

  1. ivinsvet каже:

    1) Nemam pojma šta je ovo 🙂
    2) Ne znam ni ovo šta je 🙂
    3) Кради пелцер 🙂
    4) Тарзан без Џејн се не рачуна 🙂
    5 и 6) Поздрав комшилуку од комшилука 🙂
    7) Гвендолина ми се јавила, боље да ти не кажем, шта ми је све рекла кад је видела ову слику, ти смисли како ћеш да се оправдаш 😉
    8) е, то је нешто што ћу дефинитивно пробати кад одем у тај крај света 🙂
    9) Сони, све је у реду, ниси ти крив 😉

    А сутра Јово на ново – ми који, такође, донт лајк ворк чекамо тебе који си на холидеју да нам ушарениш дан 🙂

  2. jadranbrkic каже:

    „Nemam pojma šta je ovo – dole ima zelenkasto-kaktusoliko mesnato lišće…“
    Meni liči da na njemu rastu neki ćevapčići i da je zbog toga mesnato.

Оставите одговор

