Osloniti se na Đoku


Kod mene u (realnom) komšiluku je u, kako se to ovde kaže, „Distribuciji“ radio komšija Đoka. I svi su se po pitanjima struje uvek na njega oslanjali, pa čak i njegov brat: „Ja se u svemu oslanjam na mog Đoku!“ Čak i sad, kad je u penziji, on je u komšiluku i dalje mnogo važan, a posebno i zato što sad njegov sin tamo radi, pa svi kažu: „Tamo je Đokin mali!“

U subotu je došao i na mene red da se oslonim na Đoku. Da ne bi njega, ostadoh ja bez struje preko vikenda, jer su zbog nekog davnog neispravljenog podatka o potrošnji (to se u žargonu zove „prečitano“ brojilo! :)), meni „o’sekli struju“.

Ovim putem se zahvaljujem i Đoki i njegovom malom (oko 190 visokom :)) jer se sve završilo hepiendom i ja sad mogu da čitam novosti na WordPress-u, i da dodam jednu svoju 😉

 

Овај унос је објављен под Svakodnevica. Забележите сталну везу.

14 реаговања на Osloniti se na Đoku

  1. oblogovan каже:

    Sad se osećam tako nemoćno, čoveče. Ja nemam Djoku…! 😦

  2. mandrak72 каже:

    Dobro je imati Đoku pri ruci. 🙂 🙂 🙂
    pozdrav

  3. nikadrobom каже:

    U Srbiji nekom seku struju zbog neplaćenih računa (greškom ili ne)?
    To si sad izmislio!

  4. tatjanakovacev каже:

    Лепота српског језика!

  5. Izvini, ali svako mora imati svog Đoku pri ruci. 😀

Оставите одговор

