Zašto je bob pišljiv?


Ima tako puno stvari koje ne znam i/ili ne razumem. Nekad mi se to i dopada – jer mogu puno da naučim i shvatim (to se danas moderno zove LLL – ali nikad ne znam redosled: Long Life Learning ili Life Long Learning 🙂). Nekad me pak toliko neznanje brine – jer je ono što znam i ono što ću još naučiti zaista samo vrh ledenog brega i to izgleda samo jedna strana tog vrha – ja čak ne znam šta je sa druge strane – moja sopstvena priroda mi je kao druga strana Meseca – nedostupna pogledu.

Raznovrsna razmišljanja na razne teme, od kojih su neka dostupna i mom virtuelnom komšiluku, mi izgledaju koji put vredna, a koji put imam utisak da se vrtim u krug i da svo to moje „filozofiranje“ ne vredi ni pišljiva boba…

Pri tom, ja uopšte i ne znam – zašto je bob pišljiv?

Овај унос је објављен под Obrazovanje, Odnos prema životu, Svakodnevica, Upoznaj samog sebe и означен са , . Забележите сталну везу.

32 реаговања на Zašto je bob pišljiv?

  1. vuckovicnamestaj каже:

    Iskrena da budem, više mi se sviđa filozofiranje na temu, zašto je bob pišljiv? nego ove druge filozofije.Svi nešto ozbiljni, dramatični, a meni lično, treba smeha.U ovom izuzetno tužnom danu, nasmejao si me slatko.Hvala ti.

  2. oblogovan каже:

    Dobro je, vidi se da je kod tebe krug znanja širok, čim ti je jasno da mnogo toga ne znaš. Neznalice obično misle da znaju sve… 🙂

    • noviinternet каже:

      „Prirodno“ je ne znati pilotirati mlaznim (ili bilo kojim drugim :)) avionom, i to neznanje mi (mnogo) ne smeta. Bilo bi super leteti, ali sa uživanjem (bez onog pritiska u ušima, i bez opasnosti raznih vrsta). „Neprirodna“ su, pre svega, neznanja vezana za pravilan i pravedan život. Dobra strana je da se to može naučiti i korigovati… A od onih preostalih znanja, onih koja su između pilotiranja avionom i pilotiranja životom, sad ću da napravim spisak, pa da krenem („Sve po spisku“ ;)) da učim!

  3. nedodjija каже:

    Life Long Learning…. dobro ti ide ! oblogovani je rekao vec ono sto sam ja imala na umu….
    🙂

  4. ivinsvet каже:

    У вези са питањем на крају текста,
    боб је ни крив ни дужан постао пример како не треба. И још су му прилепили то „пишљив“ све са циљем да га додатно омаловаже.
    ПРАВДА за БОБ!!!

  5. Bob je pišljiv zato što je top gluv a mi namičemo mak na konac.
    Nego, čula sam za ‘savske’ koze jer znam za ‘jarac’. A ti? 😀

  6. CaraDara каже:

    Paaaa, khm, ovako – bob je pišljiv jer se lako i brzo piše. Evo: b o b. Eto vidiš. 🙂 Bob rock!

  7. Talas каже:

    Sirotinjska hrana … 🙂

Оставите одговор

