Magnolija


Pre dosta godina moj otac je posadio magnoliju u dvorištu.

Proleće je svratilo u moje dvorište

Proleće je svratilo u moje dvorište

Magnolija mi nije bila draga, jer je došla na mesto višnje – marele, koju je deda posadio i koja se zbog nečega osušila. Nije mi bila draga i zato što njeni krupni cvetovi kratko traju a latice dobiju neku nelepu boju bajatog mesa kad opadnu. S druge strane interesantan mi je i lep blagi miris tog cveta, a neobično je i da se taj lepi miris oseti i kad se neka grana odreže. Dešava se i da dvaput procveta u toku godine, možda i da mene obraduje ponovo svojim neobičnim cvetom. Ovog proleća je kasnije procvetala zbog hladnoće i nije se još u potpunosti rascvetala:

Prvi cvetovi

Prvi cvetovi

Ovaj je bio objektivu najbliži, kao da je hteo nešto da kaže Soniju

Ovaj je bio objektivu najbliži, kao da je hteo nešto da kaže Soniju

Interesantno je da forziciju više volim, mada i njoj latice opadnu i posle je to samo zeleni žbun, koji pruža grane ka kući i pravi hlad:

Prepletene grane

Prepletene grane budućeg šarenog hlada 🙂

Lepe su te naše reči: dvorište, šaren hlad, proleće… a nekako su se i „stranci“ uklopili: magnolija i forzicija, pa se zumbuli, narcisi i Gvendolina odmaraju u njihovoj senci:

Blista, na prolećnom suncu

Na prolećnom suncu: Gvendolina uživa

 

 

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

11 реаговања на Magnolija

  1. jadranbrkic каже:

    Posadi mangoliju. Ona rađa mango plodove.

  2. tanjatg каже:

    Sjajne su ti fotke. A magnolija je prelepa.

  3. ivinsvet каже:

    Код мене у крају нема магнолија, али вишње и трешње прелепо миришу…
    Лепе слике…

  4. Nastavnica Suzana каже:

    Volim magnoliju, predivno drvo! I ja tugujem što cvetovi kratko traju ali joj opraštam 🙂 jer me u tom kratkom periodu potpuno očara svojom lepotom i mirisom. Taman dok dočekam sledeći cvat.

Оставите одговор

