Zeleno, volim te zeleno ili 5 beličanstvenih


Malopre me dočekalo moje dvorište – moja malena oaza – raširenim, rascvetalim granama:

Đurđevak - divan miris i opasni bodigard-komarci! Soni i ja smo se brzo povukli ;)

Đurđevak – divan miris i opasni bodigard-komarci! Soni i ja smo se brzo povukli 😉

Sitne cvasti ovog žbuna su mi se uvek dopadale...

Sitne cvasti ovog žbuna su mi se uvek dopadale…

Stara gunja se okitila cvetovima, nežno, nežno roze, skoro beli...

Stara gunja se okitila cvetovima, nežno, nežno roze, skoro beli…

Jedan maslačak i bele rade

Bele rade i njihov komšija maslačak

"Buket" precvetalih maslačaka

„Buket“ precvetalih maslačaka

Videćemo šta još ima u dvorištu, sutra, pod zracima sunca – i kako će ovaj izbor u sumrak ovih „Pet BELIčanstvenih“ 😉 izgledati po danu…

 

 

 

Овај унос је објављен под Ekologija, fotografije, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

7 реаговања на Zeleno, volim te zeleno ili 5 beličanstvenih

  1. vuckovicnamestaj каже:

    Glasam za

  2. vuckovicnamestaj каже:

    Glasam za đurđevak. Imam i ja cveće i drveće u dvorištu (kajsiju, trešnju, višnju, jabuku, krušku i sve cveta) , ali nažalost ne mogu da ga pokazujem kao ti. 😦
    P.S. Izvini, ali morala sam malo da se hvalim…

Оставите одговор

