Upecana mačka… ili šta sve možete saznati ako spavate pored otvorenog prozora


Vuuuššš – ulete neko kroz prozor, znamo već ko 😉 Više nema leškarenja, vreme za ustajanje. Ipak, primenjujem (provereno neuspelu ;)) taktiku da se pravim da spavam.
– Upomoć, upomoć, hilfe, help…
– Šta je Gvendolina? Šta se desilo?
– Onaj, onaj grozni… uh, uh…
– Gde si, ne vidim te?
– Obećaj da se nećeš smejati, zatraži Gvendolina
– OK, neću se smejati…
Ali nije bilo lako održati obećanje kad je Gvendolina zaobišla oko kreveta i namrgođeno se zagledala u mene… Između ušiju joj je bila razapeta paučina, a isto tako su joj i dugi brci bili uvezani paučinom. Vidim ozbiljna stvar, pa probam ozbiljno da pitam, uzdržavajući se od smejanja:
– Gde si to bila, šta se desilo?
– Ipak se smeješ… e super, to mi je drago 😉
– Hahahaha! Nasmejah se sa olakšanjem… Kako sad, pa tražila si da se ne smejem?!
– To samo kobajagi, ja volim kad se ti smeješ! Mogla sam ja da očistim ovu mrežu jednim potezom, evo ovako… i zaista, za tili čas se „umila“
– Eh, ludice jedna, ali reci šta se to desilo?
– Ma to je onaj grozni krakati, stalno mi je pretio da će me upecati u svoju mrežu, jer sam mu jednom, slučajno, časna reč, repom zakačila samo jednu nit… doduše, onu koja je držala mrežu 😉
– Pa, desi se svakom – pauci ionako povremeno prave nove mreže…
– Ali ovaj je zlopamtilo – noćas je napravio oooogromnu mrežu između magnolije i terase, a ja nisam gledala kud idem, nešto me je Rozi pitala…
– Hm, kako je Rozi odjutros – jel se i dalje onako lepo rozi?
– Aha, došli su joj neki lepi leptiri jutros, pa mi je opisivala, i slušajući je ja se – upecam! Krakati je odmah dojurio – znaš kako se oni smeju?
– Nemam pojma, zar umeju?
– Da, nekako sitno i šištavo – „s-ss-si“, bez veze totalno! Pocepa se od smeha što sam mu pocepala mrežu!
– Znači, nije se naljutio?
– Nije, kaže da je video da pričam sa Rozi. A mrežu je napravio veliku jer sad nema komaraca, pa mora da proba neku muvu da smuva, hehehehe!

Eto to je priča o mački koja se upecala 🙂 iako nije riba u mrežu koja je zapravo paučina…

Овај унос је објављен под Svakodnevica и означен са , , . Забележите сталну везу.

Оставите одговор

