Кључ је пробуђени појединац


Ima dobrih misli u ovom tekstu… Detaljnija analiza nadam se uskoro 🙂

ВИЗИОНАРСКИ

Сваки пробуђени појединац опасност је за Контролни систем, јер је као такав вижљав и неухватљив. И немојте мислити да Систем то не зна. То што најчешће игнорише, покушај је да не придодаје енергију буђењу других појединаца.

Последњих неколико година групе добронамерних људи који желе усмерити своју енергију да промене неки део света на боље, на темељу одређене количине разумевања шта то са светом не ваља (а ниједан исправан одговор на то питање не може искључивати намерну закулисну манипулацију догађајима и информацијама у смеру све веће контроле у рукама све мањег броја људи) повремено ме зову да им се прикључим. Некад је то нека неформална група, понекад нека странка у настајању или пак удружење. Имам неки проблем с удруживањем па никада не пристанем. Можда то има везе с тиме што сам још давно приметио да кад год неко почне причати „ми ћемо ово, ми ћемо оно“, а ако сам и ја…

View original post 1.498 more words

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

2 реаговања на Кључ је пробуђени појединац

  1. vuckovicnamestaj каже:

    Sad pročitah ovo kod nedodjije, „Šta sam danas propustila?!“

Оставите одговор

