Moj prvi milion u XXI veku


Drage moje virtuelne komšije,

Danas častim! Zahvaljujući dobijenom datumu 🙂 i dobijenim evrima tog datuma, moja ušteđevina prevedena u dinare je prešla milion!!! To je ona ušteđevina što se drži „u čarapi“ 🙂 – sad sam kao Pipi, ali kratka čarapa 🙂

Prethodni put su milioni, a bogami i milijarde, bili u mojoj kući u vreme inflacije 🙂

Pozdrav od milionera 🙂 🙂 🙂

PS. Imate li kakav savet kako da postanem milijarder?

Овај унос је објављен под Svakodnevica. Забележите сталну везу.

12 реаговања на Moj prvi milion u XXI veku

  1. oblogovan каже:

    Prema legendi, najgore si prošao, sada je sve lako… 🙂

    • noviinternet каже:

      To me podseti na stari vic. Čovek slomio ruku, lekar mu stavio gips, pa kaže: „Ne brinite, za par nedelja ćete moći sve da radite ovom rukom!“, „A da li ću moći da sviram klavir?“, „Naravno!“, „E to je divno, do sada nisam znao… „

  2. nedodjija каже:

    a kako bi bilo da – radis…?

  3. CaraDara каже:

    Postani premijer RS :)))

Оставите одговор

