Blogerski spomenar – nastavak


11 činjenica o meni

Imam bicikl koji vozim, a koji je pripadao mom dedi.
Mačka koja mi čuva kuću se zove Gvendolina.
Volim da pišem priče o Gvendolini.
Pišem ih na osnovu nekih stvarnih događaja.
Volim da crtam male vinjete.
Ne volim sedenje na sastancima (pa tada često crtam, v. prethodnu činjenicu)
Volim da budem napolju.
Volim lubenice i pečene/kuvane kukuruze.
Solidno znam francuski.
Mislim da treba i da možemo da živimo u slozi (i to svugde zastupam).
Mislim da treba i da možemo da se pravilno hranimo (i toga se sve više pridržavam).

Odgovori na Darina pitanja (videti prethodni tekst preuzet sa sajta dotične Dare :))
1. Da li redaš stvari po stolu dok razgovaraš s nekim?
Njet 🙂
2. Da li prisluškuješ razgovore stranaca i ako da, šta si zanimljivo čuo/čula?
Ne, više sam po tom pitanju analogija pojmu „pasivni pušač“ – tj. slušam tuđe razgovore ako su toliko glasni da ne mogu da ih ne čujem. Uglavnom čujem gluposti: „Vidi kako je onaj bata dobar pa ne plače…, Izbaciće te čika iz autobusa ako se dereš…, A onda je XY (političar) rekao…, YZ (estradna zvezda) ima nov auto, brateeee…“
3. Gdje živiš?
To se i ja pitam! Imam stan u Beogradu, ali ne znam da li baš živim, ili samo bivstvujem…
4. Kad si zadnji put vozio/vozila bicikl?
Pre dve nedelje.
5. Kad ti se zadnji put ostvarila želja?
Jedna (ne mnogo velika) danas.
6. Šta smatraš svojim najvećim porokom?
Pasijans?
7. Da li čuvaš stare karte od koncerata, ako da, koja je najstarija?
Od pozorišnih predstava – da, ako se to računa. Koncerte retko posećujem, zapravo nikad. Ozvučenja su prejaka za moj ukus. A, da, ipak čuvam sa koncerata folklora. Za najstariju ne znam datum, ali pre jedno sto godina:)
8. Kad si zadnji put ležao/ležala na travi?
Pre dva dana.
9. Hoćeš li možda voziti bicikl i ležati na travi zbog ovih pitanja?
Peut-etre tj. možda.
10. Kako su ti se zvali babe i dede?
Stevan i Stana, Života i Dara!!!!
11. Čuvaš li neki spomenar?
Čuvam svašta, ali spomenar mislim da nemam.

Pitanja za sledeći tim (fudbalsko-blogerski)
1. Kojim sportom se baviš sada?
2. Da li voliš šumske jagode?
3. Isto kao seks, manje ili više (tj. šumske jagode)?
4. Koja knjiga iz detinjstva ti je ostala u sećanju?
5. Koja knjiga ti je sada omiljena/draga/korisna?
6. Da li voliš pse i koju vrstu?
7. Da li voliš da se brčkaš u moru :)?
8. Da li bi uradio nešto za opšte dobro? (Ali ne odgovor tipa: „Da, ali vremena su teška…“, nego: „Da, baš zato što su teška.“)
9. Da li znaš neku pesmu napamet? (To je zato što se divim onima koji znaju. Ja znam samo jednu, ima 4(četiri!) stiha)
10. Da li voliš da ideš kod zubara?
11. Koliko unučadi želiš da imaš?

A sad moje društvo iz ovog ćoška virtuelnog sveta koje ću da pozovem u ovu igricu:
ivinsvet
ironijexl
negoslavlje
tamoiovde
mindreadings
nastavnicasuzana
kakojecakaze
malabreskva
blogomanijak
jogazin
bijesibuka

Molim ostale da ne zamere što nisu ovde nabrojani. Ovo nije po nekim preferencijama, već da bude raznovsni skup. Nadam se da ćemo se jednom ovako ili na neki drugi način udružiti i u stvaranju što boljeg realnog sveta. Za sada prvo da malo ulepšamo ovaj virtuelni.

Овај унос је објављен под Društvo, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

10 реаговања на Blogerski spomenar – nastavak

  1. ivinsvet каже:

    Комшо,
    кликни на линАк и ту су одговори 🙂
    http://wp.me/s1YTjh-3234

    • noviinternet каже:

      Kliktanje 🙂 uspelo 🙂 Hvala na odgovorima 🙂 Sviđaju mi se i tvoja pitanja za sledeću „turu“ onih koji treba da se upišu u spomenar. I ja volim lubenice, a z arecitovanje „Albatrosa“ jednom su me i nagradili, ali nijedna od tih pesam nije ostala u memoriji, samo Jeenjinova „Breza“

      „Pod prozorom mojim
      ima jedna breza
      snegom kao srebrom
      pokrivena cela.“

      Poetični pozdrav 🙂

  2. CaraDara каже:

    Baba Dara! Znala sam 😀 E, da, i ja bih još neke nabrojala na svom spisku ali sam vidjela da je oblogvan to uradio umjesto mene. Nije loša igrica, vidim da se družimo:D p.s. kad uspiješ, bilo bi mi baš drago da vidim taj „đedovski“ bicikl

  3. otkacena каже:

    Druže i ja te nominovah, ali tek sad videh da si već nominovan. Ako te interesuju moja pitanja i odgovori, slobodno skoči na link ovde.

Оставите одговор

