Lajf koučing (3)


Preneću vam opet u nekoj prilici Gvendolinine savete o životu, ali bih sada da vas upoznam i sa svojim drugim lajf koučem. Šta ćete – ima se, može se 🙂 Jedan od razloga je i taj da se ne pravdate pred sobom i pred drugima, da, pošto nemate Gvendolinu, nemate lajf kouča!
Jer moj drugi lajf kouč je moj Soni 🙂 Njemu i dalje ne radi kamera za snimanje fotografija (njegov „doktor“ je u Beogradu, a Soni i ja nismo), ali radi kamera za snimanje filmova. I to su tonski snimci!

I tako, sa svojim lajf koučem sednem da ručam – ja ručam, a on me snima 🙂 Posle nekoliko minuta prekinem snimanje i uzmem da pogledam. Jako je zanimljivo – sedim ja, jedem, mljackam (ne znam drugi način za jedenje kuvanih kukuruza :)), a preko puta mene – sedim ja, jedem, mljackam. I tako mi se pružila prilika da se vidim ono što drugi vide. Kako oni to interpretiraju je druga stvar – bitno je da ja vidim šta oni vide.

Posle ručka snimim sebe kako naglas čitam neki tekst – da čujem i kako me drugi čuju – neobično je i poučno.

Takođe je u planu ovog mini-seminara lajf koučinga da snimim svoje obraćanje članovima porodice, prijateljima, saradnicima na poslu…

Eto, sad znate da ukoliko vaš telefon ima kameru, onda imate lajf kouča koji je stalno uz vas.

Pokazaće vam objektivno kakve poze zauzimate, kakve grimase i nehotice pravite, kad se smešite istinski, a kad lažno. To su sve stvari koje će vam malo ko reći, ako uopšte neko i kaže. Jer svi smo u krugu porodice, prijatelja ili na poslu, fiksirali svoje uloge, način govora, ton, držanje… I stoga ako vas zanima kakvi ste u očima drugih i ako biste voleli da nešto popravite – obratite se svom „Soniju“, „Noki(j)i“, „Samsungu“ ili kako se već vaš telefon zove. A onda posle u društvu, ako pitaju otkud izmene u ponašanju, možete da kažete da ste imali lične konsultacije sa lajf koučem iz inostranstva – ima odmah da vam skoči rejting 🙂

Овај унос је објављен под Društvo, Obrazovanje, Odnos prema životu. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Lajf koučing (3)

  1. Branislav Bojčić каже:

    Poučno 😀

  2. CaraDara каже:

    Ti si lud! Sviđa mi se 😀

  3. prgavilutak каже:

    cool 🙂

Оставите одговор

