Dj Gven


Pre neko veče, posle našeg razgovora Gven je otišla na žurku sa Žukicom. I sve bi to prošlo bez daljih komentara da na šabačkoj tvrđavi, tzv. Starom gradu, nije osvanuo grafit:

 Gven je očigledno poznati DJ u Šapcu i okolini

Gven je očigledno poznati DJ u Šapcu i okolini


Ako ne verujete svojim očima, evo, pogledajte pobliže:
:)

🙂


Vratim se ja kući sa plaže. Sve se smeškam i pitam se kako li će Gvendolina komentarisati ove slike. Zateknem je sa Žukicom u dvorištu.
– Gvendolinice, vidi šta ima na tvrđavi…
– Aha, bez uzbuđenja odvrati Gven, to su pre neki dan napisali…
– Ali otkud oni to znaju?
– Pa, pročuje se, tako je sa tim stvarima…
– A koju ti to muziku puštaš?
– Zavisi od društva, naravno 🙂
– Koju bi izabrala za mene?
Gven priđe laptopu, cap-cara-cap, brzinom munje kuckala je kandžicama po tastaturi…
– Evo, MOZART – Rondo Alla Turca, http://www.youtube.com/watch?v=iy-Y-8aQi3k
– Kako znaš da to volim? 🙂
– Pa odjekivalo je jedan dan non-stop! Ti kad nešto voliš – baš voliš!!
– I kad nekog volim – isto, i pomazih Gvendolinu.
Slušala je moju omiljenu kompoziciju i prela u taktu 🙂
– A šta Žukica voli?
– Ma, razne stvari, ali ponajviše Bitlse 🙂
– ?
– Ne možeš da pogodiš?
– Ne…
– Ajde, probaj, mućni malo glavom 🙂
– … da nije „Podmornica“?
– Bravo! Naravno „Žuta podmornica“ – omiljena Žukicina podmornica 😉 http://www.youtube.com/watch?v=WbmFTK4t3JU
– E to mu je genijalan izbor, da znaš da mi se Žukica sve više dopada 🙂 I ja puno volim tu pesmu. Doduše ne znam baš reči…
– Ne zna ni Žukica, ne brini, tiho reče Gven i namignu mi 🙂
– Znam za jednu mnogo dobru obradu, i na srpskom je , a refren glasi: „Podmornicu žutu vozim ja…“ to bi se Žukici sigurno dopalo!
– Pa ako nađeš, samo mi pošalji link 🙂 reče Gven i odjuri za Žukicom.
Gvendolinin drug Žukica, rođeni Žućin brat, na Gvendolininoj poziciji na terasi

Gvendolinin drug Žukica, rođeni Žućin brat, na Gvendolininoj poziciji na terasi

Овај унос је објављен под fotografije и означен са , , , . Забележите сталну везу.

Оставите одговор

