Guzenbauer


Bilo mi je baš teško da zadržim ozbiljnost na kasi u samoposluzi dok je kasirki preko ramena „virio“ Guzenbauer :). Veliki naslovi sa imenom novog savetnika u našoj vladi izazivali su u meni onu vrstu smeha koju imate kao đak u školi, nešto je nastavnik rekao ili učinio i vama je to smešno, ali gde smete da se nasmejete?! Pa se smejete „u sebi“, koji put se prosto preznojite od muke u naporu da sačuvate ozbiljnost…

E, ne mogu više

hahahahahahahahahahahahahah HAHAHAHAHAHA hihihihihi HIHIHIHIHIHI hahahahahahahahahahaha HAHAHAHAHAHA

Uh, sad mi je (malo) lakše.

Dakle šta mi je sve u tih nekoliko minuta u samoposluzi prolazilo kroz glavu? Naprimer – prosto se nameće nadimak – Guza 😉
A posle sledi: „Eno ga Vučić sa Guzom!“ ili „On bez Guze više nigde ne ide!“ ili, malo sofisticiranije: „Ne ide mi u glavu šta to Guza hoće?!“ itd. itd.

I, kao što se kaže, da sam ja na njegovom (tj. Vučićevom) mestu ne bi mi na pamet palo da angažujem dotičnu osobu, pre nego što promeni prezime! Doduše, „Vuk dlaku menja, ali ćud nikada!“, i stoga – jednom guza, uvek guza :). Naravno, u svojoj zemlji Guzenbauer je možda dostojanstveno prezime. I daleko od toga da imam nešto protiv da neko uradi nešto dobro za ovu zemlju, ali ipak… „Nomen est omen“. Ili, ako se sećate grafita protivničkog tabora: „Vučić – k….ć“ i na to dodate Guzu… eto nama gej-parade!

PS. Ako me nema posle ovog teksta, otiđite koji put u dvorište i nahranite i pomazite Gvendolinu 🙂

Овај унос је објављен под Dnevna politika, Društvo, Svakodnevica и означен са . Забележите сталну везу.

2 реаговања на Guzenbauer

Оставите одговор

