„Od kad sebe volim…“


„…
Od kad sebe volim shvatam koliko može biti uvredljivo kada pokušavam da nateram nekoga da radi ono što ja hoću, iako znam da trenutak nije pravi i da ta osoba nije spremna za to, pa čak i onda kad sam ta osoba JA. Danas to zovem POŠTOVANJE.

Od kad sebe volim ne kradem više sebi vreme i ne pravim grandiozne projekte za budućnost. Danas radim samo ono što mi donosi radost i sreću. Danas radim stvari koje volim i koje mi vesele srce i činim to na sopstveni način i u sopstvenom ritmu. Danas znam da se to zove JEDNOSTAVNOST.

Od kad sebe volim oslobađam se svega što nije zdravo za mene: hrane, ljudi, stvari, situacija i svega ostalog što me vuklo ka dnu, udaljavalo od mene lično. Može se to zvati i „zdravi egoizam“, ali ja danas znam da je to istinska LJUBAV PREMA SAMOM SEBI.
…“

U knjizi „Od kad sam se zavolela, volim“, Ivane Kuzmanović, nalaze se navedeni, kao i još neki pojmovi: VERODOSTOJNOST, ZRELOST, SAMOPOUZDANJE, SKROMNOST, ISPUNJENJE I MUDROST SRCA.

Svaki od iskaza ima svoju težinu i lepotu, ali su se meni ova tri nekako najviše dopala.

Još samo da počnem da volim sebe… 🙂

PS. U knjizi je na jednoj strani sve to dato u ženskom rodu, a na sledećoj isto to u muškom rodu, u „mojoj“ varijanti je neutralno, da svako može da pročita odmah, za sebe 🙂

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Popularna psihologija, Svakodnevica, Upoznaj samog sebe и означен са . Забележите сталну везу.

12 реаговања на „Od kad sebe volim…“

  1. Plava Baklava каже:

    Voleti sebe je veština kojoj nas niko ne uči, a ključna je za našu sreću.

  2. Branislav Bojčić каже:

    Kod mene je obrnuto, od kada sebe ne volim ne pravim grandiozne projekte za budućnost. 🙂

    • noviinternet каже:

      Ne znam, zaista, definicije pojma „voleti“ i „voleti sebe“ mogu biti i različite. Čovek bi trebalo da se oseća dobro, bez traga nelagodnosti i kad je u punoj brzini i kad zastane da se odmori, razmisli, da prosto ne radi ništa… Ipak smo mi pripadnici faune, da ne kažem životinje :), a one, uglavnom ne prave planove za budućnost (ili bar mi mislimo da je tako). Nemam ni ja planove, samo nedoređenu (za sada) želju da mi bude dobro. Videćemo šta će biti od nas koji nemamo planove 🙂

  3. Повратни пинг: Same? Different? « NeZnamŠtaMiBi

  4. ivinsvet каже:

    Имам обичај да кажем: Научи да волиш себе, то је основа свега!
    И заиста јесте тако. Ако не волимо себе не можемо волети ни друге….

Оставите одговор

