Ljuta papričica i ljuta osa


Divan dan kasnog leta – u dvorištu sam, ručam. Ručak bogovski 🙂 – pečene paprike, kuvan kukuruz, dve salate, kiselo mleko, hleb… ekstaza 🙂 Uživam ja u ručku, blagoj toploti u šarenom hladu, malko nešto i razmišljam :), kad jedna osa slete na moje paprike, ali je od svih izabrala pečenu ljutu papričicu! Naglas joj rekoh: „Nemoj to, mnogo je ljuto!“, ali ona il me nije čula il nije htela da čuje (verovatno i u tom rodu ima tvrdoglavih koji teraju po svome :)). I poče osa požudno da upija sok, odjednom se preseče, poče da otresa glavom, da se nekako zanosi ka ivici tanjira i na kraju, na jedvite jade – odlete. Ni ona ni bilo koja druga osa nije dolazila do kraja ručka…

Овај унос је објављен под Svakodnevica. Забележите сталну везу.

6 реаговања на Ljuta papričica i ljuta osa

  1. Branislav Bojčić каже:

    Fali tu neki mladi sir i maslinovo ulje preko njega 🙂 Kada sam jednom nekada davno pusio džoint sletela mi muva na rame, ja dun’o u nju da je oteram a ona bukvalno pala u nesvest, tek posle 10 sekundi se podigla i nastavila da leti 🙂

  2. Plava Baklava каже:

    Varka za čula, koja ne umeju odmah da reaguju 🙂 .

  3. Negoslava каже:

    Provrtela je malo…khm, du.. ma, zadnjicom, kako već one znaju to da rade i u kojem smeru je trebalo i svi su pročitali znak za opasnost na putu.

Оставите одговор

