„PENZION“


U nastavku puta smo od Ljubljane stigli u seoce Ribno, blizu Bleda. Meni je smeštaj bio rezervisan u jednom „penzionu“, ali penzionera nije bilo 😉 Pogled sa terase mi se dopao, a i Soniju, očito:

Sunce, oblaci, obrisi planina, cveće... šta više jedan Soni poželeti može? :)

Sunce, oblaci, obrisi planina, cveće… šta više jedan Soni poželeti može? 🙂


Cveće na terasi

Cveće na terasi


„Penzion“ nam ima i bodigarda:
Al kad ustane...

Al kad ustane…


A u blizini je i seoska crkva, koja revnosno otkucava sate, četrtine i polovine – to ću, ako smislim kako da snimim i kako da ovde prenesem, možda i dodati…

Šetnja selom je bila vrlo lepa i zaslužuje poseban tekst, što će reći – nastavak sledi 😉

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica и означен са . Забележите сталну везу.

5 реаговања на „PENZION“

  1. M каже:

    Taman sam danas razmišljala kako želim da odem na Bledsko jezero. 😀 Drago mi je što ću barem uživati u slikama, zasad. 🙂

  2. malaprge каже:

    I ja sam prije nekih mjesec dana prvi put obisla neke dijelove Slovenije, i jednako tako bila odusevljena 😉
    Ako smijem dodati, evo mojih utisaka:
    http://malaprge.wordpress.com/2013/08/23/slovenija-vas-ceka-ii/

Оставите одговор

