Prozor u svet


Ali ne onaj „prozor u svet“ i ne bilo kakav prozor u svet, nego MOJ novi dvokrilni prozor u svet. Sledi priča… prvo o starijem krilu:

„Nekada davno, u jednom malom gradu na obali reke Nil, živeo je krokodil i zvao se Snežana…“ tako počinje jedna ljupka priča u jednoj dečijoj predstavi (ne znam da li se više igra u pozorištancu „PUŽ“) posle čega se mala, i malo veća publika, obavezno zasmeje. A onda usledi objašnjenje da se krokodil nije zvao Snežana, nego Zelja, zato što je bio „žut, ali je svugde po telu imao zelene tačkice gusto raspoređene, tako da se žuta boja nije ni videla…“ tu se starija publika malo više nasmeje…

Ja ne znam kakva je moja publika – WordPress pozornica je okrenuta na sve strane, a zapravo nije ni na jednu otvorena, da se publika može videti.

Ali je WordPress jedan specijalan „prozor u svet“, jer je svako od nas i prozor i svet. „Gledamo“ jedni druge, učimo se uzajamno. I kao što čovek pogleda kroz prozor da vidi kakvo je vreme napolju, tako i ja povremeno pogledam kroz WordPress prozor da vidim šta mi rade drage virtuelne komšije, kakvo je vreme kod njih 🙂 Koji put baš ostanem dugo, dok svratim kod svih „poznatih“, pa i kod nekog novog, ako me privuče naslov. Pošto nemam televizor, i ne čitam novine (osim naslove na kioscima ili na kasi u samoposluzi) onda mi je WordPress nešto kao TV, jer su omiljeni sajtovi kao nekadašnje omiljene serije. A pošto ima svih mogućih tema, onda mi druge informacije (i dezinformacije) nisu ni potrebne. Otprilike kao što bi rekao patrijarh Pavle: „Sve što je važno će stići do mene“.

…………..

A drugo krilo mog prozora u svet je novo novcato i vrlo simpatično 🙂

Stan u kome sam je u vrlo prometnoj ulici, i još okrenut ka severu, tako da sunca imam vrrrrrlo malo vrlo rano ujutru, a buke imam vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlo mnogo ceo dan osim vrlo rano ujutru. A jedan zid na kome nema (nije dosad bilo!) prozora okrenut je ka istoku. I tu meni padne na pamet da, kao grof Monte-Kristo počnem da kopam put iz svoje „tamnice“ na slobodu, na sunce… Mislim, kad je on mogao, mogu i ja 🙂 Ali prođe jedan mesec, prođe drugi, ja ni da zagrebem… prođe i godina – ništa! A stalno se mislim kako mi to treba, inače bi bilo bolje da prodajem ili menjam stan. I onda – neko ko ima puno para odluči da nadzida našu zgradu, a neko ko ima malo, odluči da to iskoristi, i da uz ostale građevinske radove na fasadi doda sebi prozor. I tako, raspitam se malo, daju mi vizit-kartu majstora koji se bavi i probijanjem prozora, vrata… Upoznam se sa onižim stamenim brkajlijom, odmerimo gde ćemo i kako ćemo. U ponedeljak odemo u Batajnicu i kupimo prozor, u utorak on probije zid i postavi prozor, juče ga finalno obradi i ja sad imam jutarnje sunce koje se ušeta u sobu, imam „normalan“ nivo buke kad otvorim prozor, i imam i lep pogled:
DSC00831
A na drugu stranu još lepši:
DSC00832
A što kažem da mi je prozor simpatičan? Zbog potrebne dimenzije ima dodato malo okno na vrhu, tako da je to ustvari nije prozor, nego prozor ipo! 🙂

Dakle, realizovan je jedan davni plan! Uz to, prozor je drveni, tako da se lepo uklopio uz ostali nameštaj.

PS. O ishodu antistiropor borbe ću vas obavestiti i to će biti nastavak teksta https://noviinternet1987.wordpress.com/2013/09/04/pogled-iznutra-i-razmisljanje-spolja/

Овај унос је објављен под Društvo, Ekologija, fotografije, Odnos prema životu, Svakodnevica и означен са . Забележите сталну везу.

13 реаговања на Prozor u svet

  1. jadranbrkic каже:

    Sviđaju mi se. Doćićemo da ti ćutimo pod prozorom, moja banda i ja.

  2. ljubicanstvena каже:

    Слажем се са твојом констатацијом драги комшија, блогови су много више и лепше од телевизије. Уместо новина је квалитетније прочитати блог.

  3. oblogovan каже:

    Haha, prozor i po… 🙂 Nego šta…

  4. malabreskva каже:

    Simpatičan. Svet nekako bolji izgleda kad gledaš kroz prozor 🙂

  5. vuckovicnamestaj каже:

    E, nisi drug! Što ne ne naruči jedan lep drveni, po želji i meri! Pa da vidiš šta je pogled! 😉

    • noviinternet каже:

      Sorry! Ali stvarno – bilo je pitanje dana – rekli su da skidaju skele i da moram hitno da uradim… Ali nešto što nije hitno, a bilo bi mnogo zgodno je da postavim krevet koji se podiže uza zid. Da li imate takve stvarčice 🙂

      • vuckovicnamestaj каже:

        Ovog puta ti je oprošteno! 😉 A što se tiče kreveta, nema šta moj majstor ne može da napravi! Nebo je granica! A, sad ozbiljno, ako te nešto konkretno interesuje možemo da se dogovorimo. Uživaj u pogledu! 🙂

  6. tresnjica каже:

    Uvek sam trazila mesto pored prozora, u skoli, u busu, u avionu, u stanu…i terasa mi je jako bitna 🙂

Оставите одговор

