Mi’oljdan u dvorištu


Juče, posle dvonedeljne pauze, kao da je svo vreme samo mene čekala, na prvi zvuk ključa u bravi, Gvendolina je doletela iz dubine dvorišta:
– Prrrrrrrrrrrrr, zdrrrrrravo, umiljavala se, kako samo Gvendoline umeju 😉
– Kako si, maco moja, malena-šarena?
– Super! Pošto si tu, znači da znaš da danas počinje leto?
– Kako to misliš? Jesen je počela pre tri nedelje, leto je prošlo…
– Neeee, pričali su u komšiluku da počinje leto koje se zove mi’oljsko, a kad je leto, kako god da se zove, ti dolaziš i to je super!
– Jao, jeste, u pravu si, danas je taj dan – stari su ga zvali „Mi’oljdan“
– Dođi da vidiš nešto… preskoči ona na drugu temu, kako samo Gvendoline umeju ;), i odjuri u dvorište.
Pođem za njom da izvrši „smotru“. Kesten je bio dobar i samo malo kestenja dodao u dvorište (a resto je prebacio komšijama preko ograde ;)), gunje su pak, iz raznih razloga (težina ili crvi) dobar deo plodova ispustile na travu. Ipak je ostalo još dosta roda na drvetu:

Jedna prelepa, mirisna gunja

Jedna prelepa, mirisna gunja


Žbunić hrizantema, posađen prošli put, se lepo razbokorao:
... a lepo i mirišu...

… a lepo i mirišu…


Pored staze mala braon detelina (jer ne znam kako drukčije da je zovem) se okitila majušnim žućkastim cvetićima:
Zagonetna biljčica - "braon detelina"

Zagonetna biljčica – „braon detelina“


A u dnu bašte puno oraha! Počnem da ih skupljam i podignem pogled da se zahvalim orahu, kad on – kao zlatom optočen:
DSC00847
– Baš je sve lepo u našem dvorištu, zar ne? upita Gvendolina
– Jeste, sad ću ovih nekoliko sličica što je Soni napravio da stavim u album, a sviđalo bi mi se i da tebe slikam – ti si najlepši ukras dvorišta (sve Gvendoline vole komplimente ;)) samo moraš biti mirna…
– Pa kad sam ja bila nemirna? Ovo je sprint – i odjuri do magnolije – a ne nemir, ovo je troskok – i u tri skoka pređe terasu – a ne nemir, a ovo je sunčanje – i leže u šaren hlad ispod forzicije…
Jel sam sad mirna?

Jel sam sad mirna?


Sednem za laptop da prenesem Sonijeve slike u album, a Gvendolina dođe kraj mene da nastavi sunčanje prvog dana mi’oljskog leta:
... začetnik naturizma u nas ;) - Gvendolina u toplesu :)

… začetnik naturizma u nas 😉 – Gvendolina u toplesu 🙂

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica и означен са , , . Забележите сталну везу.

2 реаговања на Mi’oljdan u dvorištu

  1. kornat каже:

    Sretno novo (Mio’ljsko) leto 🙂

Оставите одговор

