Е, туго – кофи ту го!


На оближњој бурегџиници осванула реклама: „Coffee tо go“…

Па јел иде то са буреком?!

Бурек – једна од последњих преосталих „добрих старих“ ствари у новом светском поретку!

Не кажем ја да је бурек здрав, али у односу на све ове празне, надуване врсте пецива, бурек је бар поштено мастан – то што видите, то ћете и појести 🙂

Ово за бурек ми је тек сад пало на памет, кафа ме је инспирисала за овај текст.

Зар не иде да се седне и да се кафица натенане попије (што би се рекло у Иронијевом стилу: на те нане – on those grannies :)), да се уз кафицу поприча…

А овако – из папирних или, још горе, из пластичних чаша људи сркућу врели напитак у којем је највероватније само арома кафе, и који својом врелином отапа ту пластику, тако да се неосетно попију и ко зна каква још хемијска једињења (добра бити не могу).

Размислите следећи пут – не дајте да вас варају. Кафа се пије из порцеланских шољица 🙂

Овај унос је објављен под Društvo, Ekologija, Manipulisanje javnosti, Svakodnevica и означен са , . Забележите сталну везу.

10 реаговања на Е, туго – кофи ту го!

  1. tatjanamb каже:

    Mmmmm… Burek s pecurkama, burek sa sirom i prazan. Moj izbor kad mi se bas prijede pa ne mogu odoleti :D.

    Mozda najbolji burek sa sirom jela sam 1995-96 u Sarajevu, zahvaljujuci jednom kolegi koji je znao sta valja probati :OK:. I dan danas se secam. I kolege i bureka :D.

  2. kornat каже:

    Pa mi se svojski trudimo da primimo sve ( loše ) sa zapada i uništimo sve (dobro) domaće pa i burek! Nije loš u Turskoj, ali npr oni nemaju prazan, a meni je baš taj omiljeni..
    Tragično, ali s ovim „ironijevskim“ motivima postade komično 🙂

  3. Krecavo каже:

    Bas sam i ja to pomislila kad sam videla onaj intergalakticki dajner kod hotela Jugoslavija.

  4. jadranbrkic каже:

    Porcelan i staklo su zakon za mnoge stvari tj pića.
    Još da nađem porcelansko ili stakleno bure za kiseli kupus!
    Drveno bure i drvene kace sam odavno ostavio, od kad mi je otac koji je bio „diplomirani“ pinter onemoćao i nije mogao više da održava naše i komšijske buriće i kace.

    • noviinternet каже:

      Pošto klasično kiseljeni kupus nije najzdravija namirnica (previše soli), to stakleno bure neće trebati 🙂

      Umesto kiselog kupusa i celojesenjeg kišeljenja dovoljno je kratko obariti listove kupusa u vodi koja je zakišeljena sokom limuna (podosta limuna ;)) i onda se s tim listovima može praviti sarma (punjena pirinčem, ili ovsom ili… takođe kratko vreme obarenim, sa svežom narendanom šangarepom (da ne kažem mrkvom :)), uz malo bibera – vrlo je ukusno i hranljivo, a pritom neuporedivo lakše svarljivo od „klasične“ sarme).

      • jadranbrkic каже:

        Eto tačke gde se ne bih složio sasvim sa noviminternetom. kiseli kupus je zbog raznih stvari vrlo preporučljiv zimi. So jeste jedna mana ali mislim da je jedina. Ako se ispere skoro da je manica.
        I nemojte me lišavati salate od mog kiselog kupusa sa tucanom paprikom zimi 🙂
        Uzgred, sam Bog (ili Đavo) zna čime je sve zalivan kupus kod seljaka kod kojih ga kupujem.

      • noviinternet каже:

        „I nemojte me lišavati salate od mog kiselog kupusa sa tucanom paprikom zimi :-)“ – zar ja?! Ni pod razno 🙂

        PS. Ako se ispere so, ispraće se i štošta drugo, zar ne?

Оставите одговор

