Blogeri svih zemalja, ujedinite se :)


Zaista, zajedno znamo i umemo mnogo toga. Ako iz virtuelne pređemo u pravu realnost, moglo bi mnogo dobro da bude. Zajednički izlet tri WordPress bloga je dobar početni korak – „Mali za nas, ali veliki za blogerstvo ;)“:

Organske  misli, Domanovic i Noviinternet1987 na izletu

Organske misli, Domanovic i Noviinternet1987 na izletu

Овај унос је објављен под Društvo, fotografije. Забележите сталну везу.

7 реаговања на Blogeri svih zemalja, ujedinite se :)

  1. LaBiLnA каже:

    Podrška! Podrška! Podrška! Bravo 🙂

  2. malabreskva каже:

    Još samo vam jedna blogerka fali, ekipa bi bila kompletna 🙂

    • noviinternet каже:

      Breskve, makar i male :), su dobrodošle u svakom trenutku!

    • noviinternet каже:

      Tek mi je danas palo na pamet da moj prethodni odgovor možeš i pogrešno shvatiti, pa da probam da se opravdam:
      1. Parola glasi „Blogeri…“, po analogiji sa „Proleteri…“, pa zato nema posebno blogerki, kao što nigde nema posebno proleterki.
      2. I inače sam protiv savremenog politički i rodno „korektnog“ govora, tako da i iz tog razloga nema pominjanja blogera ž. pola 🙂
      3. Naša mala ekipa jeste mešovita (po tzv. polnoj strukturi :))
      4. A prethodni odgovor mi se učinio u tom trenutku duhovit – sorry ako si bila povređena. Breskve stvarno volim, a tvoj pseudonim mi se od početka dopao 🙂

      • malabreskva каже:

        Izvini, nije me dugo bilo na blogu – ja nisam ni videla taj tvoj komentar (nadam se da nije bio bRezobrazan 🙂 ) Ne bih se ljutila ako je šala na moj račun 🙂 Valjda?? Znaš, ja imam običaj da nestanem, pa ako nešto ne vidim i ne odgovorim, ne ljuti se 🙂 Sad ću da pretresem blog i nadjem nepodobne komentare, pazi se 🙂 😉

Оставите одговор

