New star on blogers’s sky


Dođem ja danas kući, a Gvendoline nema u dvorištu… Pa, dobro, mislim se ja, doći će kad čuje otvaranje vrata ili prozora na kući, ili kad počne čišćenje lišća sa travnjaka… I bi od svega pomalo, ali Gvendoline nema nimalo 😉 Pošto je dan bio prelep, odlučim da malo povedem bajkija, da se provozamo. Uđem u „garažu“ – bajki se obraduje, zvecne svojom zvečarkom, cincilicne zvoncetom i radosno izađe na terasu. Inače „garaža“ je jedna soba, jer ja bajki onako lepo ofarban zapravo jedan veliki ukras u kući.

I tako, izađe bajki na terasu, a neko se javi iz dvorišta

– Ćao, bajki!

Stigla Gvendolina!

– Mnogo volim bajkija…, reče Gven, i poče da mu mazi zadnji točak…

– I ja ga volim…

– … zato što si onda sigurno kod kuće, dovrši Gvendolina rečenicu i skoči na stub terase, lakim elegantnim skokom koji me uvek zadivi.

– A, tako, a da li bi volela malo da se provozaš?

– Hm, ne znam… niko od naših to ne radi… da li je to dobro za krzno?

– Hm, ne znam… niko o tome ne govori… vožnja jednostano prija, razgledaš okolo, a kao da te blag vetrić miluje… , počnem ja da nabrajam, a Gven me prekide:

– Ja volim kad me miluju tvoji mladunci 🙂 A jel oni oni znaju da voze bajkija, kad umeju tako lepo da me miluju?

– Ona zna, a on ne zna, ali će naučiti, već je probao prošli put kad smo išli do tvrđave…

– E, onda ću i ja da probam…

– Dođi, daj šapicu, taaako – sad pređi sa stuba kod bajkija u korpu, i ne boj se, sad ćemo samo malo po terasi da se vozamo:

(slika nema, al će da bude – nemam ovde kablove za vezu Sonija i laptopa…)

– Mjau, mjau, mjau! ovo je strrrrašno neobično! Ovo još nijedna mačka nije doživela, Gvendolina je zadovoljno prela i uživala dok je bajki polako prelazio 2-3 metra, a onda iskoči iz korpe ponovo na stub terase… , jao, zavrte mi se u glavi od vožnje!

– Eh, Gven, ludice-malena-šarena, ne preteruj, pa to je bila samo jako mala i strrrrrašno spora vožnja…

– Možda za tebe, vidiš kako mi se krzno nakostrešilo, reče Gven i poče pažljivo da se umiva. Nego, da te pitam – jel mogu ja da imam svoj blog?

– ???

– Mislim, ti imaš, tvoji mladunci imaju, pa bih mogla i ja, zar ne?

– Pa, kad možeš da budeš DJ, što ne bi mogla da budeš i bloger…

– Jupiiii! Imaću svoj blog, imaću svoj blog, imaću svoj blog, i blog će biti moj! pevušila je Gvendolina.

– Ajde onda dođi da vidiš „Gvendolinine priče“ – imam taj blog veće neko vreme, ali ne stižem tamo ništa da objavljujem, pa možeš da preuzmeš…

– Sviđa mi se naslov – bolje zvuči nego tvoj…

– U pravu si, ali neću da menjam. 1987 je ipak lep broj :)…

Ostatak večeri je protekao u analiziranju sličnosti i razlika grafičkog rešenja i osobina „Gvendolininih priča“ i „Novog Interneta“ 🙂

PS. Nije šala – ima svoj blog: http://gvendolina.wordpress.com/2013/10/26/new-star-on-blogers-sky/ 🙂

Овај унос је објављен под Svakodnevica и означен са . Забележите сталну везу.

2 реаговања на New star on blogers’s sky

  1. Повратни пинг: “Zašto ljudi ne drže obećanja?” | noviinternet1987

  2. Повратни пинг: Zašto ljudi ne drže obećanja | Gvendolinine priče

Оставите одговор

