Pogubni uticaj evropskog radnog vremena na (moje) finansijsko stanje


Pregorele mi dve sijalice, tzv. minjonke, i pođem jutros do obližnje prodavnice lustera i „rasvetnog pribora“ da kupim nove. Lepo sunčano jutro me malo prevarilo i pođem u majici. Kad ono, napolju vetrovito… OK, mislim se ja, prodavnica je blizu, na sunčanoj strani ulice, brzo ću ja…

Međutim, radnja se otvara u 9h – a tek je pola devet! Šta ću sad? Da se malo prošetam, da pogledam malo okolo…

U izlogu jedne prodavnice lep džemper, a radnja otvorena – ajde, rekoh sebi da pogledam, da kupim sinu džemper. Dobar dan-dobar dan, izvolte… i oprobam ja džemper, orijentaciono, radi veličine, kad ono – meni baš taman! Što se kaže, nije kome je rečeno… a napolju hladnjikavo i – kupim ja sebi džemper 🙂

– Da li želite još nešto, ljubazno me žena pita, pa pokazuje te ovo te ono.
– Evo i lepe peškire imamo, dodade ona
– Hmmm, jesu lepi…
Ona skine sa police, stvarno se vidi da su kvalitetni, dovoljno veliki, a ne preveliki, pa se odlučim da kupim sinu peškire, kad već nije „dobio“ džemper. Onda mi prodavačica poče pokazivati jakne („za strano tržište“), ali se ipak tu pozdravim sa njom, pa krenem dalje.

U sledećoj radnji, tzv. bakalnici :), lepe banane – kupim i banane.

U sledećoj prodavnici vidim u izlogu neki novi sok od kupina i grožđa, uđem, pa kupim i to.

U sledećoj prodavnici – kombuhu.

U prodavnici obuće jedne kućne papuče, platnene, samo 192 din 🙂

I konačno stignem u prodavnicu da kupim sijalice. Uzgred se raspitam kod njih za određeni tip lustera, kao i za abažure za stonu lampu. Tu budem karakter i ne kupim ni luster koji su mi nudili, ni abažur za stonu lampu (psihodelične šare ne unosim u kuću :)).

I tako, zbog evropskog radnog vremena, umesto 210 din za tri sijalice (dve za zamenu za pregorele i jednu rezervnu) ja potrošim oko 6000 din!

Eto, odavno je meni sumnjivo to pridruživanje Evropi, a sad mi je konačno bilo jasno i zašto! 😉 Hoće svaki dinar da nam izvuku iz džepa – eto, to je!

Овај унос је објављен под Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

14 реаговања на Pogubni uticaj evropskog radnog vremena na (moje) finansijsko stanje

  1. tatjanamb каже:

    E, ovo si tako lepo napisao, kao da sebe gledam :lol:. Za neke stvari jesam karakter (i dicim se time :D), al’ za neke toliko nisam da me je :oops:… Ma … kao „Europljanin i intelektualac“ (serija „Tale“, ne znam da li je se secas… ) kako drugacije da reagujem nego u skladu sa pridruzivanjem i ostalim 😀 .

  2. vuckovicnamestaj каже:

    E, ko’ da si mi brat! A, kod Kineza nisi svratio?! 😉

  3. Milovanović Siniša каже:

    Ima leka,sledećeg puta poneseš dinare taman za sijalice,a ostale novce konvertuješ u npr japanske jene u menjačnici,to sigurno neće da ti prime u našim radnjama i vratiš se kući lepo sa paricama na broju,kad već ne možeš da odoliš iskušenjima ccccc

  4. Oni hoće ali ti si mi najsumnjiviji!. Nisi se mnogo nećkao. Pogotovo, oko džempera. 😀

  5. malabreskva каже:

    Ha,ha, razumem te potpuno. A te sijalice su očaj, meni crkavaju stalno 🙂

  6. aprilia29 каже:

    Pomislila sam da si, dok si došao do sijalica, ostao praznih džepova. Dobro, bar je nešto ostalo 🙂

    • noviinternet каже:

      Ostalo je para, plus sve te kupljene stvari računajući i džemper, ali mi je bilo smešno kako se sve desilo. Zapravo retko i idem da gledam šta ima, pa da biram, npr. džemper. Ima stvarno lepih, ali ovaj „sivko“ je bio tu kad mi je bilo hladno…

Оставите одговор

