Preko reke pa u šumu


Čini mi se da je bila neka knjiga ili možda priča sa tim naslovom… Hm, zato je ipak Gugl koristan – odem i pogledam, kad ono, ni manje ni više nego Hemingvej, a naslov romana je ”Preko reke i u šumu”, i još kažu da je za tu knjigu dobio loše kritike…

Pošto ovo moje nije roman, nego sećanje na jedan prijatan dan, to me se književni kritičari neće ni dočepati 😉

Danas je nedelja i tzv. Mitrovdanske zadušnice, pa odem na groblje da vidim šta moji “rade”. Ništa. Bi mi žao, kao i svaki put, što nisu tu, da čujem drage glasove, da nešto popričamo… jer, ako me je nešto nekad i povredilo, opet je bilo mnogo lepog i prijatnog, pa bih da to vratim, a ono drugo ispravljam i ispravim…

* * *

I umesto da se posle vratim kući, okrenem bajkija na drugu stranu i pođemo preko reke. Šuma na drugoj obali je odmah izazvala asocijaciju i dala naslov (budućem) tekstu.

Prelazak preko mosta biciklom je mnogo kraće trajao nego prelazak peške 😉 kad smo onomad moj potomak i ja prelazili na drugu stranu.

Na mostu mi je privuklo pažnju minijaturno ostrvce nasred reke načičkano galebovima:
DSC01091
Ali ako se malo promeni ugao, onda izgleda kao pusto ostrvo u okeanu 😉

Pusto ostrvo :)

Pusto ostrvo 🙂


Ovako mi izgleda još okeanskije :)

Ovako mi izgleda još okeanskije 🙂


Šumarak na suprotnoj obali plenio je bojama jeseni
DSC01099
Siđemo nekako, bajki i ja, sa mosta i strmom stazom dospemo pred šumicu mladih topola:
DSC01102
A onda prođemo ispod novog mosta
Nije "providan" kao stari most

Nije „providan“ kao stari most


Pa se posle nekog vremena okrenem da ga pogledam sa strane:
DSC01106
Nastavim putem pored topola:
DSC01109
Sa leve strane sećanje na leto:
Jesen je servirala posluženje na sto

Jesen je servirala posluženje na sto


… dok stari čamac polako tone…
DSC01112
U obližnjem rukavcu još čamaca, među kojima i ”taksi” koji je letos prevozio putnike sa šabačke na klenačku stranu. Verovatno ću dogodine i ja tako dolaziti. Ova obala je lepša od šabačke – ako ništa drugo – prirodnija je.
Rečni taksi na parkingu

Rečni taksi na parkingu

Bilo je dosta toplo, a ja bez vode, pa počeh da se osvrćem ima li šta jestivo da malo utolim žeđ. Imalo je ovo:
DSC01115
Lepo izgleda, mada ne znam šta je, ali sigurno nije za piće 😉
Bilo je dosta hmelja pored puta, ali ni to ne vredi – em ne volim pivo, em bi prerada zahtevala određeno vreme 😉 Zaključim da ubuduće moram: a) nositi vode ili voća, b) bolje naučiti šta se sme jesti od samoniklih biljaka.
Nastavim dalje. Bilo je puno prostora namenjenih za letnji odmor, i sve je bilo poprilično čisto, što me je prijatno iznenadilo.
DSC01118
A bio je tu i ovaj „OK koral“ za turiste i izletnike:
DSC01119
Nešto vrlo neobično, srebrnasto-paučinasto-pamučno je ukrašavalo deo puta:
DSC01120
Uživajući u lepom jesenjem danu i vožnji zemljanim putem, stignem blizu starog mosta. Video se kroz šumarak topola:
DSC01124
Tu je bio i kraj nasipa sa kojeg se neposredno ide na stari most.
DSC01126
Pošto smo stari most jednom prelazili peške (što nije bilo mnogo udobno, v. tekst na tu temu, mislim da se zvao “Jedan Božić”), a biciklom, zbog navedenog razloga, nije ni dolazilo u obzir, vratim se po nasipu ponovo ka novom mostu.
Na putu povratka ;):
DSC01129
Još jedan pogled sa mosta na početni deo puta:
DSC01139

A za kraj – king size liska topole kojom se bajski zakitio kad smo se vratili kući:
DSC01140

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

14 реаговања на Preko reke pa u šumu

  1. vuckovicnamestaj каже:

    Slike su fantasti

  2. vuckovicnamestaj каже:

    Slike su fantastične!

  3. Sizif каже:

    Kad sam bio školarac, gde god bih išao na ekskurziju tražio sam da kupim značke. Da se po tome sećam da sam bio na putu. Tvoj bicikl je izgleda za sebe pokupio jednu takvu značku-uspomenu.

  4. Branislav Bojčić каже:

    Slike su f-stične ! 😀

  5. Milovanović Siniša каже:

    Skidam kapu i za vrcavo pripovedanje,i za fotografije naravno

    • noviinternet каже:

      Hvala. Jednostavno je ceo izlet bio prijatan, pa su i fotografije lepe. A i vreme je bilo predivno, boje raskošne… i kako se ide putem, i menjaju uglovi gledanja, tako se svaki šumarak ili stazica u jednom trenu vide pod najboljim uglom. Desilo se par puta da se prebrzo provezem, pa se vratim nazad i polako prođem da naiđem baš na ono mesto odakle mi se neki vidik dopao… Ustalom, ti to sve znaš i pronalaziš izuzetne uglove, osvetljenje… – tvoje su fotografije majstorske. Soni i ja smo amateri.

  6. aprilia29 каже:

    Da i ja ponovim za ostalima, slike su prelijepe a i priča koja ih prati

Оставите одговор

