Soni i Leni ;)


Dragi moji, veoma mi je drago da mogu da javim da je Soni dobro, štaviše odlično. Bio se ozbiljno „razboleo“ i u nekoliko ordinacija za lečenje mobilnih telefona su rekli da je to nešto kod njega neizlečivo 😦

I šta mi je preostalo nego da kupim nov telefon. I kupim jednog Lenija 😉 tj. Lenovo, i to tač-skrin! (bokte!). I još sa dve kartice i još sa kamerom od 5 mega, a Sonijeva je „samo“ 3.2.

I privikavam se ja svih ovih dana na Lenija (videli ste da fotografija zapravo nije ni bilo, osim onih nekoliko sa anti-GMO mitinga), ali stalno mislim na Sonija 🙂 – to ono – stara ljubav! I sasvim slučajno svratim u jednu od radnjica da kupim Leniju „odelce“ – futrolicu za zimu. I pitam ja njih da li popravljaju sonije, i oni prihvate da pogledaju. Posle nekoliko dana, pošto se nisu javili, ja svratim, da čujem šta je bilo. Kaže tak’a i tak’a stvar, može da se popravi al se „ne isplati“. I reče cenu. Zadržim ozbiljnost (još jedno sto godina i umeću da blefiram u pokeru :)) i kao malo razmišljam i onda zamolim da ga ipak poprave! I danas odem i dovedem Sonija kući! Još je malo bledunjav 🙂 naslonio se na laptop da se pozdravi i odmori, a Leni ga je slikao:

Soni se odmara na laptopu :)

Soni se odmara na laptopu 🙂


E onda je Soni rekao: “ Mali, sad si ti na redu da poziraš!“ i onda je on slikao Lenija:
Leni na Lenovo laptopu :) - by Sony :)

Leni na Lenovo laptopu 🙂 – by Sony 🙂


Eto – sad možete da uporedite i da vidite da je moja želja da popravim Sonija, osim neke dugogodišnje navike, vezana za veoma dobre slike koje on pravi. Zapravo, ove pri veštačkom svetlu su mu najslabije, znate uostalom – sve ostale slike u mojim tekstovima je pravi Soni.

I, što bi rekao moj omiljeni junak Vini Pu: TRIPUT URA ZA SONIJA 🙂 and velkam bek 🙂

PS. Neće Leni ostati bez posla, nisam ja od onih koji otpuštaju radnike, ne brinite.

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

8 реаговања на Soni i Leni ;)

  1. CaraDara каже:

    😀 Ja samo čekam kad će Soni da progovori! 😀

  2. Rada72 каже:

    Nemoj da se ljutiš, molim te…Ali, ja ipak više volim Gvendolinu 🙂 Soni se podrazumeva..drago mi je što se izlečio.

    • noviinternet каже:

      Ne ljutim se – Gvendolina je jedna posebna mačka 🙂 i ja lično jedva čekam da je opet vidim, možda će imati nešto lepo da (nam) ispriča, ali će sad i Soni biti tu (tj. tamo sa mnom i sa Gvendolinom) pa će možda nova Gvendolinina priča imati i neku lepu prateću fotografiju.

      U svakom slučaju – pozdraviću Gvendolinu s tvoje strane 🙂

  3. kornat каже:

    Veliki pozdrav Tebi, Soniju, Leniju i naravno Gvendi kad je vidis 🙂

Оставите одговор

