Moji pronalasci


Poslednjeg dana prošle godine su mi se na putu našli: jedno drvo, jedan nindža i jedna petstotka. Evo ih:

Svi moji pronalasci - na prozorskoj dasci

Svi moji pronalasci – na prozorskoj dasci


mada, ne izgledaju loše ni na stolici:
Iza zavese, na stolčici, kao pozornici

Iza zavese, na stolčici, kao pozornici

A evo kako smo se „upoznali“. Prvo je bilo „drvo“, mali, gumeni privezak (bez ključeva), na kome, o ironije (ne zovem komšiju Ironija :)) sa jedne strane piše „farmaceutical industry“. Natpis se pojavio tek posle „kupanja“, naravno – čistom vodom i sa samo malo sapuna. Drvce je „raslo“ blizu apoteke, verovatno ga je neko dobio kao reklamicu, ali mu se nije dopalo, pa su ga bacili.

Ljubičasti nindža je pak bio ljubičasta gromuljica blata na tramvajskoj stanici, tik ispred moje noge. Nije dolazilo u obzir da ga tu ostavim, pa je pošao sa mnom u Šabac

Nindža u autobusu

Nindža u autobusu


Tu je još malo bio kaljav, ali glavno čišćenje je već dobio. Vrlo hrabro se vozio autobusom u nepoznato…

A kad smo posle drvo, nindža i ja izašli u Šapcu i krenuli ka Gvendolini, videli smo na trotoaru jednu petstotku. Bar dvadesetak metara okolo nije bilo nikoga, pa smo, je, posle kraćeg većanja – usvojili. Još uvek nije potrošena – ako je neko prepozna i kaže gde je to tačno bilo – dobiće je 🙂

* * *

Eto, tako, svašta može da se nađe… još samo da nađem sebe 🙂

Овај унос је објављен под fotografije, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

3 реаговања на Moji pronalasci

  1. mandrak72 каже:

    🙂 dobro je krenulo
    pozdravče

  2. CaraDara каже:

    Gdje god čujem nindžino ime, eto me 😀 p.s. na jednom maskenbalu kad sam bila u 9.mjesecu, bila sam aj’ pogodi šta? Nindža! 😀

  3. dudaelixir каже:

    Kažu ljudi da, pare, koje se pronadju tako na ulici, treba odmah potrošiti. Kako došle, tako ot’šle! 😀
    Ja često pronalazim po dinar, pet, a pre dve godine sam ispred kapije pronašla 400 dinara. Odmah sam nešto kupila u prodavnici. 😀

Оставите одговор

