X-files


File No. 1

File No. 1


File No. 2 Desno je visoka i očigledno jaka antena sa mnogobrojnim prijemnicima/emiterima

File No. 2
Desno je visoka i očigledno jaka antena sa mnogobrojnim prijemnicima/emiterima


File No. 3

File No. 3


Sigurno ste nekad gledali tu seriju. I meni je to bila prva asocijacija pri pogledu na „kemtrejls“ – i, kao što ni sirotom D. Duhovnom (čini mi se da se nekako tako zvao glumac iz serije) niko nije verovao, tako ni za ove eksperimente nad našim glavama slabo ko veruje da jesu, odn. da mogu biti opasni…
Čudno je to kad živite u svetu koji je kao „Trumanov šou“…

Овај унос је објављен под Ekologija, fotografije, Manipulisanje javnosti, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

6 реаговања на X-files

  1. CaraDara каже:

    Ta serija se prikazivala četvrtkom oko 9 na hrt-u. Čekala sam je što zbog vanzemaljaca, x faktora, što zbog gospodina Duhovnog…ah, on i Boris Novković 🙂 moje mladalačke ljubavi.

    • noviinternet каже:

      Drži se ti ipak Vulkanaca i bicikla 🙂 🙂 🙂 Šalim se, Naravno da svi imamo razne „ljubimce“ u raznim periodima odrastanja. Meni je, naprimer, i Šopenhauer na jednoj takvoj listi 🙂

      Sreća je mozaik, a te razne sjajne stvarčice u našim životima delići ličnog mozaika 🙂

      Tvoj mozaik je svima nama iz „komšiluka“ baš drag 🙂

      • CaraDara каже:

        Hahaha! Definitivno 🙂 Što se Šopenehauera tiče onda moguće da si naletio na knjigu „Liječenje Šopenhauerom“ od Irvina Jaloma. Ako nisi, toplo je preporučujem. Mogla bi ti se svidjeti.
        A što se mozaika tiče, stalno neki novi djelići dolaze 🙂 Drago mi je da je tako 🙂

      • noviinternet каже:

        Hvala za sugestiju, potražiću knjigu.

        A za mozaik – i meni je drago što ti se delići tako lepo ukalapaju 🙂

  2. gledala sam. Duhovni je bio Molder u seriji a koleginica Dejna Skali. 😀

Оставите одговор

