Da li se i ovoga setite kad mislite na zdravlje? (2)


Spisak sugestija za zdraviji život (a neke su od onih koje neizostavno treba primeniti) koji ovde dajem uz svoje komentare je preuzet sa sajta http://adrenalfatiguesolution.com/101-easy-ways-detox/, tako da u svojim komentarima ponešto od originala i prevedem.

I dalje mi se dopada to što su saveti izmešani, pa kad ovako izdvajam po nekoliko, budu nabrojane aktivnosti koje se mogu preduzimati u raznim oblastima života.

Prenosim ih onim redom kako su dati u originalnom članku i ne izostavljam ni neke koji su, bar meni, malo više američki, tj. nisu sasvim primenljivi kod nas, ali tada, ako imam nešto ekvivalentno iz naše sredine, to i dodam.

Uvod je ovoliki zato što je danas prvo na spisku:

Eat Fresh Cuts Of Organic, Humanely Raised Meat – a mojih nekoliko godina vegeterijanstva teško može da se složi sa idejom „humanog gajenja stoke“ koju posle toga neko ubija da bi neko treći dobio „svežu šniclu“… Naravno da je, ukoliko se jede meso, bar sto puta bolje uzeti ono koje nije gajeno industrijski, kljukano antibioticima i ko zna čime sve još. A bar dvesta puta bolje od bilo kakvih prerađevina ili na drugi način konzervisane hrane iz koje će vaš organizam dobiti samo apsolutno nepotrebne aditive, konzervanse, veštačke boje i/ili arome. I zato: paštete, viršle, kobasice… jedite samo ako ste ih sami napravili, pls 🙂

Use Coconut Aminos Instead Of Soy Sauce – U originalu piše da je skoro sva soja genetski modifikovana (to kod njih u Americi). Mi se tešimo da kod nas još nije i da se može verovati proizvođaču ako napiše da mleko ili jogurt ili sir od soje nisu od GMO. Soja sos međutim i da nije GMO nije poželjna namirnica zbog ogromne količine soli. Takođe se smatra da soja remeti funkciju štitne žlezde. „Coconut Aminos“ ne znam šta je, ali kod nas ima u prodaji kokosovo ulje i ono je dobro i za prženje ili dodavanje u salatu, ili u kolače, a takođe je dobro i kao ulje za kožu. Veliki broj korisnih sastojaka se nalazi u kokosovom ulju, a jedan od njih je odličan rasterivač kandide.

Probajte kontrastno tuširanje -Dva velika razloga govore u prilog kontrastnog tuširanja: poboljšava se cirkulacija krvi i podiže imunitet. Kontrastno tuširanje počinje toplom vodom da se telo lepo zgreje, onda se prebaci na hladnu vodu (u procesu privikavanja prvo se samo par sekundi hladnom vodom tušira do kolena, pa posle par dana do bedara, onda do stomaka, zatim i grudi i ruke, a potom može i glava), potom se opet prebacuje na toplu vodu, pa na hladnu i tako treba četiri ciklusa: T-H-T-H-T-H-T-H. Završava se hladnom vodom. Time se pore zatvaraju i toplota prethodno dobijena od tople vode ostaje u telu. Postupak je osvežavajući i nekako daje polet za nastavak dana.

Uzimajte kvalitetne probiotike – Ravnoteža crevne flore je važna za imuni sistem i uravnoteženo zdravlje. Da biste pomogli telu da bolje radi ima smisla dodavati po jednu kapsulu probiotika dnevno. Neopodno je da to budu tzv. „žive kulture“ inače – „džaba ste krečili“ 🙂 I takođe, treba da ima više različitih sojeva probiotskih bakterija i da ih u ukupnoj količini u jednoj kapsuli bude više millijardi. Ukoliko jedete dosta slatkih stvari, onda je probiotik dosta važan da bi držao u prihvatljivim granicama vašu crevnu kandidu (koja se hrani tim slatkišima i zapravo „traži“ od vas da ih jedete).

I, naravno, jogurti i kiselo mleko su dobar izvor probiotika.

Idite u prirodu – Korist od boravka u prirodi je višestruka – i psihička i fizička. Biti na svežem vazduhu, kretati se – to je veoma korisno za imuni sistem i predstavlja odličan način da se telo očisti od toksina. Bilo bi neophodno bar jednom nedeljno boraviti bar u parku. Tu su u velikoj prednosti oni koji imaju kučiće, jer „moraju“ s njima u šetnju. Tako mali ili malo veći četvoronožni robovi gradskog života pomažu i dvonožnim robovima-svojima gazdama. Svakako da je mnogo bolje izaći iz grada, voziti bicikl, plivati, igrati odbojku (to je odličan sport jer ste u društvu, pa bude (uvek lekovitog) smeha, a takođe je dobar jer je „simetričan“ pošto skoro ravnomerno (osim pri serviranju) angažuje obe ruke.

Dok ne stignete do prirode, neka sledeća fotografija pomogne da se tamo u mislima prenesete koji minut – i to ima dobar osvežavajući efekat

krenite putem zdravlja... :)

Krenite putem zdravlja… 🙂

Advertisements
Овај унос је објављен под Ekologija, fotografije, Obrazovanje, Odnos prema životu, Svakodnevica, Zdravlje и означен са , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Забележите сталну везу.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s