O Lali i zlatnoj ribici


Verovatno znate taj dobri stari vic:

Ulovio Lala zlatnu ribicu i ona mu obeća ispunjenje tri želje u razmenu za svoju slobodu. Tako i bi. Lala je prvo poželeo: „Da me Sosa nikad ne prevari…“ i ribica mu ispuni želju. Onda je malo promislio i dodao drugu želju: „Ako me i prevari da ne saznam…“ i zlatna ribica mu ispuni i tu želju. A onda se Lala malo mislio, othukivao i stenjao, pa zatražio i treću želju: „Ako me i prevari i ja saznam, da se ne jedim!“

Ne znam otkud mi je to palo na pamet, mada mislim da je stvarno dobar vic, jer večeras razmišljam o nekim drugim pitanjima tih tzv. međuljudskih odnosa. I shvatim svoju potajnu želju – od prve – treću: „Ako nešto i pogrešim u svom životu i to i shvatim, da se na sebe ne ljutim!“

Gde li je samo zlatna ribica večeras? 🙂

Овај унос је објављен под Ljubav, Odnos prema životu, Seks, Svakodnevica, Upoznaj samog sebe. Забележите сталну везу.

2 реаговања на O Lali i zlatnoj ribici

  1. Noca каже:

    Odlična želja!
    Ako pročitaš neke od mojih tekstova shvatićeš da je način življenja koji podržavam upravo onaj koji promoviše pre svega ljubav i podršku prema sebi, oslobadjanje od krivice i slično. Nekoliko puta se provukla rečenica da mi radimo najbolje što umemo sa znanjem koje trenutno imamo. Zato nema ljutnje na sebe, grešku možemo da ispravimo a ako ne možemo onda ćemo iskoristiti to iskustvo kako bi nešto naučili. Vidiš…iskoristi zlatnu ribicu za neku drugu želju jer je ova potpuno ostvariva i bez nje. 🙂

Оставите одговор

