Гледамо ли понекад и кроз прозор?


Bojim se da ne gledamo… i vremensku prognozu sa ekrana dobijamo, niko da digne pogled ka nebu… BTW da li ste videli sinoc kako je mesec izgledao? Mene je iznenadio – polovina je bila vidljiva i okrenuta ravnom linijom na gore, ali skoro sasvim horizontalno – ne mogu da se setim da je nekad tako bilo…

Органске мисли

Хладно београдско вече. Улазим у аутобус, тачније, ускачем у њега, да ми не би побегао, пролазим до слободног места и инерција ме у њега по кратком поступку убацује.

Поред мене с десне стране седи младић, средњошколац (висок бар два метра, с огромним ручердама, али и даље средњошколац). У руци му мобилни, чита Бекетовог „Годоа“. Лево од мене, на друга два седишта, седи жена и куца поруке на мобилном. Иза ње, човек загледан у мобилни. Испред ње, младић, у једној руци држи тикет а у другој чачка мобилни и проверава нешто у вези с тим тикетом. Испред тог младића, девојка, исто куцка поруке, а још испред ње стоји девојка и куцка поруке.

Машим се и ја за телефон да то запишем, па кажем себи: „Е, нећеш, вала!“ Срећом увек носим и блокче за писање.

Реалност XXI века

Да парафразирам Ека, благословена нека је технологија која нам омогућава да се, попут мог…

View original post 41 more words

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

