Ostali su u 2014…


… i nedostaju mi puno – moj dragi Soni je dobio dijagnozu – „nepopravljivo“, a sirotu malu Gvendolinicu je njen gazda, moj sused, sahranio… Plakao je kad mi je o tome govorio…

Ako nabavim nov telefon koji bi kao Soni umeo lepo da slika, i ako u moj život opet ušeta neko pametan i umiljat kao Gven – onda će biti opet nekih pričica i sličica…

Sada samo setno podsećanje…

Soni se odmara na laptopu :) posle prebacivanja slika

Soni se koji put odmarao na laptopu 🙂 posle prebacivanja slika

Dopao joj se humor Marka Tvena. Gvendolina je u jednom dahu pročitala roman :) i onda zaspala

Dopadao joj se humor Marka Tvena… Gvendolina je u jednom dahu pročitala roman 🙂 i onda zaspala

 

 

Овај унос је објављен под fotografije, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

2 реаговања на Ostali su u 2014…

  1. Milovanović Siniša каже:

    Sreća Te srela u 2015-oj

Оставите одговор

