Oni mene da uče ekologiji!


Predjem se pred Novu godinu, podlegnem prazničnom (ne)raspoloženju (BTW – reč praznik je meni sumnjiva odavno – kako nešto prazno da ima značaj?!) i upecam se na reklamni trik jednog našeg „operatera mobilne telefonije“ (kako to gordo zvuči). Neću da kažem koji su, da me još tuže, pa kud ću onda… I tako ponadam se ja da ću za sitne pare dobiti dosta minuta za razgovor (jes da nisam pričalica, ali mi se učinilo zgodno – prosto da imam kao rezervu), kao i da broj mogu da izaberem. Kad ‘oćeš, nije baš tako kako je na reklami (to kao na kad je jedan virnuo kroz rupicu u pakao i video kako muškarci sede i sa flašom u ruci i devojkom na kolenu, pa pristao da ide u pakao, kad tamo – flaše imaju rupu sa obe strane, a devojke nijednu… pa kad se požalio djavolu, a ovaj kaže: „E, šta ćes, to ti je reklama, inače mi niko ne bi doš’o“).

I tako, niti je baš bilo moguće izabrati broj – „… znate, cvrkuće sluzbenica k’o da je na Twitter-u, ne može prvi broj da bude ni 9, ni 8 ni 1 ni 2, ali evo vidite koliko ima brojeva sa 3…“, niti se dobija onoliko minuta koliko (neko naivan (da ne kazem glup 🙂 ) kao ja) „shvati“ iz reklame.

Sve to i nekako, kao i naknadno objašnjenje da je prvi račun duplo veći („zbog aktivacije“), ali kad mi danas stiže i debeo koverat od njih sa 5 listova A4 formata, sa specifikacijom računa i uplatnicom, pročitam da me pozivaju da „… nam se pridružiš u nastojanju da očuvamo životnu sredinu na veoma jednostavan način koji će ti ujedno uštedeti vreme i energiju…“ Oni mi dakle nude da saznam detalje svog računa preko interneta, pa da onda sebi odštampam račun! Znači ja da trošim svoj papir i vreme i energiju, a oni što su potrošili 5 listova A4 formata, i što je na svakom štampano samo s jedne strane – to ništa! Užas od demokratske demagogije.

Da ne govorim o tome koliko zapravo te moćne antene izazivaju zračenje (to nam nikad neće reći), koliko i svaki telefon zrači, koliko se otpada koji će se razgraditi na sveto nikada, dobija od baterija, od starih modela koji završavaju na djubrištima…

Ali važno je da su oni svoje pismo završili rečima: „… (da) doprinesemo uštedi tvog vremena i očuvanju životne sredine. “ E, baš im hvala (ovo je krajnje cinično, ali nemam cinični font :))

Овај унос је објављен под Demokratija, Društvo, Ekologija, Manipulisanje javnosti, Odnos prema životu, Svakodnevica. Забележите сталну везу.

3 реаговања на Oni mene da uče ekologiji!

  1. mandrak72 каже:

    🙂 ekološki nastup kompanije 😦
    pozdrav

Оставите одговор

