Tamo-vamo preuzima primat


Ne znam koliko ste zapazili, ili koliko i sami koristite „tamo-vamo„, ali u razgovorima ono polako preuzima primat nad nekim drugim do sada masovno upotrebljavanim terminima.
Ako je neko razne poslove obavljao, komentar mu je „… tamo-vamo i nekako obavih (ili nikako da postignem)“, ako neko ima slobodnog vremena, onda „… idem malo tamo-vamo…“, valjda dok ne ubije to vreme (a znamo da je ubijanje u toj varijanti sankcionisano prirodnim zakonima :)), ako neko putuje i to mu je – tamo-vamo… a primera ima i drugih… na mestima gde bi mnoge druge formulacije bile prikladne i jasnije. Ovako nekako tamo-vamo pokriva bezmalo sve…
I meni je ovo palo na pamet na putu tamo-vamo od Beograda do rodnog mesta i nazad, a tekst sastavljam „tamo-vamo“ po tastaturi, jer su mi se negde izgubila slova latinice i ne umem da ih nadjem, a glupo mi je pisanje latinicom koja ima kratku kosu – sinonim ne mogu da ukuckam, jer za njega nemam bitno slovo – poslednje slovo azbuke 🙂

Do nekog novog zapisa neke nove, malo, srednje ili puno lepe misli, svima tamo-vamo pozdrav od mog laptopa i mene. Trenutno smo u kuhinji za stolom, ali se nadamo da bismo ovih dana i na neko putovanje skoknuli bilo autobusom, vozom ili avionom, da nakratko prestanemo da budemo starosedeoci, nego da budemo malo i nomadi 🙂 kao i da „tamo-vamo“ posle sa punim pravom upotrebljavamo. 🙂

Овај унос је објављен под Obrazovanje, Odnos prema životu, Svakodnevica, Uncategorized. Забележите сталну везу.

2 реаговања на Tamo-vamo preuzima primat

  1. Miličica каже:

    Ili kad me neko pita kako sam, šta ima novo u mom životu: „A evo, tamo-vamo, uvijek ponešto, ništa naročito…“ 🙂 😉

  2. noviinternet каже:

    🙂 Ne znam šta bi komšija IronijeXL rekao, ali on me je, zbog svoje veštine u igri sa rečima, podstakao da i ja probam da ih kombinujem na manje očekivane načine. Tako mi je za „tamo-vamo“ palo napamet kuda vodi to siromaštvo jezika:
    Dok tamo-vamo preuzima primat, mi polako postajemo primati!

Оставите одговор

