Muke bez azbuke


Evo mog problema – ima nekoliko dana, preciznije nedelja, tj. sedmica (ali ne na LOTO-u 😦 ) kako mi se izgubila latinica sa tastature. Zapravo ona jeste tu negde, ali je ja ne „vidim“ u donjoj linijici gde je ranije bilo to „dugmence“ za menjanje jezika na tastaturi. I sad se ja patim jer moram ili da koristim latinicu sa jako kratkom kosom (nemam poslednje slovo azbuke, pa ne mogu da koristim prikladan, frizerski termin :)) ili da potpuno izbegavam sva ta slova koja nemam. Ovaj tekst je tako skuckan da nijedno slovo koje mi nedostaje ni ne koristim i veoma se ponosim svojim izumom 🙂 Bila je ranije, sigurno se i drugi mogu setiti, neka „Plava poruka“ ili „Plavo pismo“, koje se isto bavilo nekim eksperimentom sa jezikom, ne mogu sad da se setim detalja, ali jeste bilo zanimljivo, a da, valjda je prvo slovo uvek bilo „p“.

Hm, a da li mi je dozvoljeno „dj“ u ovom mom eksperimentu? Ako negde zatreba, onda mi predstoji i potraga za prikladnim terminima bez tog slova – sve u svemu, kao Skarlet O’Hara (tako se valjda zvala dok je hujala sa tim vihorom :)) – biram varijantu da o problemu ne mislim sad, nego sutra (u prenosnom smislu, tj. onda kad on se ponovo pojavi).

Nekoliko tekstova koji su ovih dana napisani, mojom rukom (malo levom, malo desnom, ukupno u opticaju 4-5 prstiju :)), sa ove iste tastature, zaista imaju inkriminisana slova, ali samo zbog primene copy-paste opcije i preuzimanja potrebnih slova iz nekih starih tekstova. A to je znalo da potraje…

E, dobro, dosta je odvajanja prosa od ovsa :), tj. pisanja teksta bez pomenutih pet slova. I mada nije pet do dvanaest da kao Pepeljuga moram da napustim bal i svog Princa, ipak ovde prestajem sa slovnom gimnastikom. A koje su mi dalje aktivnosti, nije unapred jasno definisano: srediti neke stvari za posao, napraviti sebi dobar obrok, a kako je vreme prijatno i izlazak napolje bi bio dobra ideja…

A u smiraj dana (u periodu koji je komplementaran dnevnom svetlu), oko deset-jedanaest kad mi bude vreme da legnem u krevetac :), nadam se lepom odmoru i prijatnim snovima… Lako je bilo Pepeljugi da ode da spava i sanja lepe snove o tome kako je njen princ graciozno vodi podijumom, dok muzika ljubavi ispunjava njihova srca (palo mi je na pamet da su to mogli biti i erotski snovi, ali o tome u obradi bajke u nekom novom tekstu, kad mi se pojavi inspiracija tog tipa :)).

Laku no……………………………………………………… (e upecah se na kraju – kako sad da se iskobeljam 🙂 – da li se prihvata BONNE NUIT ili GOOD NIGHT?

Koji god da je jezik – neka su nam mirni i lepi snovi i neka novi dan donese neku radost i veselje 🙂 🙂 🙂

PS. Da li je ovo manipulisanje javnosti? Mislim pisanje sa 5 slova manje – a ooooovoliki tekst! 🙂

PPS. Ako neko zna kako se nalaze ta slova i ta „ikonica“ – molim da mi ostavi u komentaru, ovakvo pisanje mi jeste zanimljivo u ovom trenutku, ali dokle mogu tako? Problem mi je i sa mail-om… 😦 help, pls!

Овај унос је објављен под Svakodnevica и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

8 реаговања на Muke bez azbuke

  1. oblogovan каже:

    Probaj ovako:
    Klikni desnim klikom na prostor u vidu plave trake u dnu ekrana. Otvoriće se jedan meni u kome na vrhu stoji opcija “toolbars“. Stani na tu opciju i otvoriće se još jedan pod-meni u kome stoji i opcija “language bar“ (tako nekako). Ako ta opcija nije štiklirana, onda klikni na nju levim klikom. Tako ćeš je ponovo aktivirati.
    Pozz…

  2. Milovanović Siniša каже:

    Reci mi prvo molim te koji operativni sistem koristiš?

  3. noviinternet каже:

    Uh, gde me nađe – nemam pojma, mislim Windows…

  4. Milovanović Siniša каже:

    Pitam zato da bi ti lakše pomogao,nego hajd ako je sedmica kucaj regedit u run prozor,pa onda nađi HKEY_LOCAL_MASHINE pa otvori SOFTWARE/Microsoft/Windows/curent version/run i dodaš novi key nazovi ga language.reg sačuvaj,restartuj i trebalo bi da radi

  5. Milovanović Siniša каже:

    a da u value data stavi „C\Windows\System32\ctfmon.exe“ ovaj broj 32 ti je 32-obitni win za 64-bitni biće naravno taj broj

Оставите одговор

