Kratkoročna, dugoročna ili selektivno-odbrambena?


Pamtim jednu svoju nedoumicu: „Da li je brzina odlika inteligencije?“ i činjenicu da mi je ta misao, bez odgovora, tog dana bila na pameti dugo, dugo… Ni sad ne znam da li bi brze reakcije trebalo smatrati odgovorom inteligencije ili je to stvar vežbe…

A trenutno se mislim (i ne mogu brzo da smislim 🙂 ) da li je moja memorija kratkoročna, dugoročna ili selektivno-odbrambena?

I sve mi izgleda da mi je memorija SOS tipa 🙂 – tj. Selektivno-Odbrambeno-Spora, jer su mi potrebni „vekovi“ da shvatim da je nešto bila uvreda (a tek treba da dođem do toga da li je bila namerna ili slučajna), da je neki način postupanja prema sebi ili prema drugima ili njihov prema meni bio pogrešan…

Sad kad su neke od tih gluposti (meni lično) izbile na videlo, kad je vreme (?) podiglo debele zastore samozaštite, strepim da to nije samo vrh ledenog brega 😉 – da me to lično „globalno otopljavanje“ ne udavi (pu, pu, daleko bilo 🙂 ). Uh, osećam se glupo, čisto me stid od najbližih – valjda neće čitati, jer ja ovo moram da zapišem zbog svoje memorije i namerno ostavljam ovako „javno“.

Da li ima još ovakvih „sporaća“ kao što sam ja? Da l’ da pravimo udruženje? I kako da se zove? Jedino  – Puž! Kakva bi to bila izložba najfantastičnijih kućica samozaštite zavaravanjem, sabotiranjem sebe, bekstvom od sebe… I kako bi svako vraćanje po spirali sećanja vodilo u neka davna vremena kad smo silno, silno želeli nečiju ljubav i/ili pažnju, ali je nismo dobili…

Idem zato sad napolje, dan je sunčan, mada prohladan, zimski – idem da se nasmešim nekom detencetu i da uživam u reakciji – detinji osmeh i osvrtanje za mnom – da li je to uzajamno razumevanje ili pitanje „… šta to bi?…“ svejedno – nek je osmeh, nek je radost!

 

Овај унос је објављен под Odnos prema životu и означен са , , , . Забележите сталну везу.

Оставите одговор

