Ako hoćete da vidite nešto lepo, neobično…


… nesvakidašnje, skladno, nežno, čisto, blistavo… kao delić snova ili zvezdanog neba, kao prirodom stvorene arabeske… a u Beogradu ste ovih dana (do 24. marta 2015.) – posetite izložbu keramike Chrysanthemum umetnice Ive Brkić u galeriji u Uzun-Mirkovoj ulici. 

Ovde (http://izlozbeubeogradu.rs/) možete videti i jednu slikeramiku (ovo je moj izum za nešto što je i slika i keramika 🙂 – nadam se da mi Iva neće zameriti) i pročitati tekst likovnog kritičara o izložbi, ali ja mislim da je svakako najbolje otići i videti. Ja ću verovatno opet otići, a ako bude dopušteno i fotografisati, juče mi to nije palo na pamet – možda i zato što su to tako fini detalji koje bi teško i najbolja kamera „uhvatila“.

PS. Pošto je Iva rođena 1987, onda baš odgovara da bude na ovom sajtu, a kako je 24. marta moj rođendan, i to „jubilarni“, onda ću izložbu da „prisvojim“ kao jedan rođendanski poklon – hvala 🙂

PPS. Galerija je blizu Kalemegdana, lako ćete naći 🙂

Овај унос је објављен под Društvo, Odnos prema životu, Svakodnevica и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Ako hoćete da vidite nešto lepo, neobično…

  1. Wojciech каже:

    Tako je krho i pipavo! I nema nekih jakih kontrasata. Sviđa mi se! 🙂

Оставите одговор

